Test 3 DPO?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JuullesD, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Toch?!?!
    Ik was 21 september nog ongesteld...ik snap er niks van:( en ik geloof het eerlijk gezegd ook niet.

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Zoals ik eerder zei kan je het misschien voor nu beter even laten rusten.
    Je bent nu zo vreselijk onzeker (wat volkomen logisch is).
    Laat het het weekend even bezinken en test dinsdag weer een keer.
    De test zou dan al een stuk donkerder moeten zijn.

3. JuullesD

Het lastige is juist dat ik het niet echt kan laten rusten denk ik, ik wil het gewoon weten en natuurlijk helpt elke positieve test om te denken dat het wel zo is!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja dat snap ik.
    Maar hcg verdubbelt ongeveer elke 2 dagen dus elke dag testen is niet zo zinvol.
    Je kan ook morgen overslaan en maandag weer testen.

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Misschien was je niet echt ongesteld? Dat dat een reden kan zijn.

6. JuullesD

Nee oke maar plassen op stokjes doet me wel wat ook haha:)

@smeetjuh: dan zou ik nu al een tijd zwanger moeten zijn toch? Zou de teststreep dan niet moeten knallen???

7. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik denk ook echt zwanger!
    Misschien was het geen menstruatie maar innesteling?
    En als je al een poosje zwanger bent, heb je zo veel hcg in je lichaam dat een test lichter uit kan vallen omdat hij de hoeveelheid niet aankan.

Hoe dan ook. Ik denk echt zwanger!
    Misschien voor de zekerheid maandag je huisarts eens bellen?

8. JuullesD

Tja, wat moet ik dan zeggen tegen die man????

Ik heb toch best heftig gebloed zes dagen, is dat uberhaupt mogelijk????

Ik had twee dagen geleden ook een kleine bloeding, zal dat dan toch innestelingsbloed zijn geweest?

9. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Ja wat Elles zegt... Denk dat het dan een innestelings bloeding geweest kan zijn en dat je nu al te veel hcg in je lichaam hebt voor die test om aan te kunnen...

Want als jij 21 september ongesteld was, en stel dit was 3-4 dagen? Dan was je 25 september ongeveer niet meer ongesteld. Dan is je eisprong nog, stel dag 7 van je cyclus, dus 27 september, dan zou het eitje nu net ingenesteld moeten zijn en zou je 7 dpo zijn :p en zo'n dikke test voor zo'n termijn. En dit is met geschatte dagen!
    Denk dus dat je ongesteldheid niet een echte ongesteldheid is geweest.

Zou inderdaad even de huisarts bellen!

10. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Ik zou bij je huisarts aangeven dat je een positieve zwangerschapstest hebt, maar dat dit wel heel vroeg zou zijn voor jouw cyclus en dat je vermoed dat dit misschien voort is gekomen uit je vorige cyclus.
    Dan kan hij misschien bloedprikken en kijken wat je hcg niveau is en kan hij je wat meer vertellen.

11. JuullesD

Terwijl ik op enter druk loopt ineens het bloed langs mn benen....naar

12. JuullesD

Oke bdankt voor jullie advies over de HA, ik was een beetje onduidelijk trouwens. 21/9 was de laatste dag van mijn menstruatie

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Heb jij toen je ongi werd daarvoor al getest?

Ik hoop dat je zwanger bent echt.
    Maar het kan ook zijn dat je zwanger was. Bloeding hebt gehad en dit resthcg is.

ik denk alleen maar mee met je.
    maar als het zo zal zijn moet je testje over een paar dagen lichter zijn.

al duim ik heellllll hard dat gij duidelijker gaat zijn

14. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Veel bloed?
    Ik zou echt even bellen maandag.
    Nu proberen er rustig onder te blijven..

Zeg gewoon tegen hem dat je zwanger bent, maar dat je test veel te duidelijk is voor je cyclus op dit moment (4dpo en zo'n test kan namelijk echt niet).
    Zoals hier voor mij geschreven, vraag of hij bloed kan prikken? Dan kan hij je hcg hoeveelheid zien.

15. JuullesD

Ja klopt, ik heb een paar dagen voor, en tot mijn NOD doorgetest. Helaas niks ook geen tuur, echt compleet blanco.
    Ik durf het je echt echt niet te zeggen, naar mijn idee loopt de test wel degelijk op, maar het kan ook willen zien zijn...

16. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    *Wat babyhope zegt zou ook nog wel eens kunnen...

Edit, lees dat je voor je NOD negatief hebt getest, dus dan kan het niet mis zijn gegaan en dat dit rest hcg is.

17. JuullesD

XElles, ja ja wat moet ik zeggen. Bloed lijkt altijd veel, mAar als ik even rustig kijk en denk valt het mee. Inlegkruisje had het net aan kunnen handelen, tis wel donkerrood bloed
    Ik moet maandag werken dus het zal dinsdag worden, maar ik denk dat jullie idee niet eens zo gek is!

18. JuullesD

Ik zal even blijven doortesten om te kijken of het oploopt dan denk ik

19. JuullesD

Nou, ik heb behoorlijk wat positieve testen erbij.
    Kruidvat early, zwanger en kids dipstick en een midstream.
    Dus drie positieve testen weer.....en een bloeding....en kramp in mijn baarmoeder:(

Testen lijken op te lopen, maar is lastig te vergelijken omdat het allemaal andere merken zijn
    Ik ga vanmiddag de cb digi doen, en maandag de dokter bellen!

20. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

het is idd allemaal wel een beetje tegenstrijdig qua klachten, maar het lijkt me toch stug dat verschillende merken allemaal reageren op een ovulatie, dus het lijkt me toch echt dat je zwanger bent hoor, hoop dat het allemaal goed gaat!!! :)

Share This Page