Ach het hele verhaal is tegenstrijdig. Ik voel me niet zwanger, maar dat hoeft niet. Positieve testen vanaf 4 dpo etc etc Nog steeds geen idee waar ik aan toe ben, ik ga er vanuit dat de cb ook positief zal zijn maar zelfs dan geloof ik Het niet ben ik bang. Ik zit alleen maar elk krampje nu te analyseren dus ik word er alleen maar nerveus van.
Ja ik denk ook dat er wel sprake moet zijn van hcg, maar het lijkt me niet helemaal ok dat je zo veel bloed verliest/verloren hebt. Morgen meteen de ha bellen!
Wat spannend dit ik heb het ademloos gelezen en ben heel benieuwd naar het einde.ik zou echt zeggen zwanger ik vind je testen echt super duidelijk Liefs
Overduidelijk!! Ben heel benieuwd naar je cb! En een bloeding komt heel vaak voor hoor. Je baarmoeder is bij een zwangerschap extra goed doorbloed.. Dus vaatjes knappen wat sneller. Heeft heel vaak niks te betekenen. Spannend voor je!
Ik denk ook zwanger, ben benieuwd naar je digitale test. En idd direct ha bellen morgen, ik hoop dat het bloedverlies niks te betekenen heeft.. Is het bloeden nog minder geworden?
Het bloeden, het rode bloed om precies te zijn was daarna direct gestopt. Ik stond in de keuken en dacht eigenlijk dat ik in mn broek stond te plassen...hehe. Het was tja eh ongeveer een inlegkruisje vol en toen bij het afvegen nog wat en daarna s avonds nog wat bruin bloed. Vandaag niks dus ik denk achteraf gezien dat het wel mee valt maar buiten je menstruatie om schrik je je toch rot. We gaan het vanmiddag meemaken Ik ga toch steeds meer denken dat ik zwanger ben Door de 7!!!! Positieve testen, maar ik vraag me echt af hoe lang. Dat is zo een groot raadsel haha
Heb je CB met wekenindicator? Ik ben ook echt benieuwd! Lijkt mij toch dat je gewoon zwanger bent! Ik ga het forum in de gaten houden vandaag
Je maakt het wel heel spannend zo haha. 7 positieve testen...dan zou je toch echt zeggen dat je zwanger bent!!
Je zou het wel denken he Ik vind het zelf ook spannend! Zou willen dat ik eerder vrij was maar helaas... Ik ben alleen bang dat ik het niet kan geloven en dus als het zo is dat ik niet kan genieten. Ik ben in dit soort dingen zon onzeker! Zullen we een we de leggen zonder geld wat de uitslag os van de cb? Ik gok 1-2 dus na mijn menstruatie een vroeg ei
Wauw! Ik heb dinsdag mijn nod en dacht even meelezen hier. Alles vanaf pagina 1 meegelezen en ben nu toch wel heel benieuwd hoe dit afloopt. Haha spannend! Ik denk zelf dat je na 7 positieve testen toch echt wel zwanger bent hoor ! Haha ook ik wacht op je cb digital foto 😀😀