Bdankt meiden, ik denk alleen dat onze eerste stap toch de HA is. Zeker omdat er nu meer onzekerheid is qua bevruchting. Mijn vorige cyclus was de eerste cyclus van, 16-8 tot 16-9 En de huidige cyclus dus van 17-9 tot?? Ik was ongesteld van 16-9 tot 21-9, en als wij uitgaan van een bevruchting van twee weken geleden, dan komen we uit op mijn verjaardag 20/9 maar dat kan toch helemaal niet, toen was ik ongie! Dus we hebben echt echt geen idee hoe ver we zijn, een tripje HA lijkt mij erg wijs
Dat zie je vanzelf wel bij de echo denk ik trouwens je eisprong kan ook gewoon héél vroeg zijn. daar kan de HA ook weinig aan vinden nu. lekker de vk bellen en genieten
Wij hebben uitgerekend dat het dan direct na mijn menstruatie is geweest, of tijdens....en dat lijkt mij sterk? Ik heb ook twee bloeding, naast vijf dagen menstrueren gehad, waar ik toch over wil babbelen. Ik ben nou eenmaal een zenuwpees.
De vk kan daar meer antwoord op geven denk ik dan de ha. Maar zoals ik al zei , veel verder dan 3dpo dus . Gefeliciteerd!! Het komt wel vaker voor dat in de eerste weken nog een gewone menstruatie plaatst vind. En misschien een ovulatie bloeding en innestellingsbloeding? Of het waren er eerst twee... Tja kan van alles zijn. Lekker met de vk afspreken. Je bent in ieder geval zwanger!!!
Dankje!!! maar help, wat moet ik dan tegen de vk zeggen? En moet ik sowieso niet langs de HA, dacht dat dat altijd zo ging
En wat gaat zij doen dan, dan mag ik toch pas over zes weken komen ongeveer Ik had toch denk ik graag nog een bloedonderzoek gehad, gewoon omdat ik bang ben dat acht testen niet kloppen denk ik(psychisch)
Gewoon dit verhaal vertellen dus dat je meerdere keren bloedverlies gehad hebt maar dat de test al 2-3 aangeeft dus 4-5 wk zwanger. Dikke kans dat ze je eerder langs laat komen. De ha zou ik gewoon even bellen om in te lichten, tenzij je medicatie gebruikt of iets dergelijks
Oke, dankjewel ik moet denk ik toch wel even langs omdat ik eczeem krijg op mijn handen. En ik sowieso wel even bespreken of ik omeprazol en melatonine mag gebruiken tijdens. Maar bedankt ga zo maar even naar een vk kijken dan, zo onverwachts