Test 3 DPO?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JuullesD, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Bereid je erop voor dat je zeer waarschijnlijk een inwendige echo gaat krijgen.
    Ben benieuwd! Hoop dat het goed afloopt!

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ja daar had ik me al op ingesteld omdat het echt een afzonderlijk echo centrum is:)
    Ik hoop gewoon dat die bloedingen niks betekenen, het zet niet door ik heb geen pijnlijke krampen en ik verlies geen stolsels. Maar niemand zal het weten tot donderdag denk ik...
    Ik word wel ontzettend onzeker van dat bloed maarja

3. JuullesD

Hele nare nacht gehad, ik kwam gisteren thuis na werk en ben gelijk in bed gekropen. Na ongeveer een kwartier voelde ik kramp komen, die steeds heviger en heviger werd en daar kwam ook buikpijn bij. Vijf minuten later moest ik naar toilet rennen en heb ik behoorlijk gebraakt.
    Mijn vriend gaf mij twee pcm in die ik met liefde innam, want ik voelde me behoorlijk beroerd. Ik ben weer in bed gekropen, met een ontiegelijk rot gevoel in mn hart want ik dacht dat het voorbij was.
    Ik had ook tegen mijn vriend gezegd, het is gebeurd schat.
    Maar vanochtend, geen ergere bloeding...wel nog steeds het lichte bloedverlies sinds gisteren, geen stolsels niks meer.

Ik voel nu nog wat getrek in mijn maag en omstreken, ik moest vanochtend ook gelijk naar de wc normaal duurt dat even maar nu niet. Dus de hele boel licht onderste boven en in de knoei in mijn buik denk ik....

Meningen?

4. Moli

Moli Niet meer actief

afwachten tot donderdag, jouw zenuwen zijn nu super gefocust op ALLES wat je lichaam doet/voelt enz. je maakt jezelf alleen maar gek.

5. JuullesD

Ik weet het, je hebt helemaal gelijk. Maar het is zo moeilijk om dit los te laten:(

6. Moli

Moli Niet meer actief

ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is;) bij mij hielp de gedachte dat wat gebeurd gebeurd en je daar nu niks meer over te zeggen hebt. En wat je nu ook doet/denkt zal de uitslag die je donderdag krijgt niet meer beïnvloeden.

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb lang zitten twijfelen om dit te typen maar na je verhaal van het braken doe ik het toch maar. Ik heb jaren gelden een bbz gehad met het zelfde verloop als jouw verhaal. Hoop echt dat het toeval is maar ik zou de vk bellen en zeggen hoe je je vannacht voelde en of je niet vast vandaag kan komen. Moet kunnen lijkt mij. Ik ga er van uit dat het niet zo is hoor maar je moet het volgens mij zo snel mogelijk uitsluiten.

8. JuullesD

@moli: ja dat is ook zo, ik heb gewoon nu heel erg het gevoel dat als we het weten dat we het nog kunnen veranderen. Terwijl ik dondersgoed weet dat een miskraam nou eenmaal gebeurt zonder reden....

@rosalincke: maakt niet uit dat je het vertelt, je bedoelt het goed hoor!
    Ik ga echt pas donderdag avond, omdat mijn vriend dan mee kan en ik ben gewoon niet rustig genoeg om alleen te kunnen.

Mijn vriend probeert me te overtuigen om de vk gewoon even te bellen, om te vragen wat het kan zijn. Maar ik heb zoiets van, dan ga ik lopen zeuren....zucht

9. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ze zitten daar om naar jou "gezeur" te luisteren.. En het is geen gezeur. Dat braken kan ook vd zwangerschaps hormonen komen..

Een vriendin van mij bloedde al vanaf het begin, nu nog af en toe..
    Ze is inmiddels 24 weken zwanger.. Dus het kan nog..

Probeer afleiding te zoeken. Al is het zoveel makkelijker gezegd dan gedaan, dan gaat de tijd ook sneller.

En als het erger wordt, de vk bellen idd..

10. JuullesD

Ik heb toch de vk gebeld, je krijgt dan de receptioniste en zij zal vast geen vk zijn denk ik. Maar wat een lief mens, ze was heel eerlijk hoor en dat heb ik nodig. Ik zit zelf in de zorg en kan niet zo tegen de zachte manier. Ze legde uit dat het idd een miskraam kan zijn, maar dat het ook net zo goed innestelingsbloed kan zijn. Ik mag elke minuut bellen als ik me daar goed bij voel dus dat is een fijn gevoel!
    Ik ben voor nu dus even wat rustiger:)

11. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    #171 Amber1994, 7 okt 2014
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
    JuullesD,

Ik heb afgelopen vrijdag een bloeding gehad, direct naar het ziekenhuis voor een echo. Daar werd me door de dienstdoende gynaecoloog verteld dat het een miskraam zou gaan worden ( zou dan de vierde zijn )
    Volgende dag ook nog een echo bij de vk gekregen en tot onze verbazing zagen wij daar direct een kloppend hartje ( die hadden we de dag daarvoor niet gezien )
    De vk zag een hematoom naast de vruchtzak zitten die de bloeding veroorzaakt. Zij ziet geen reden om aan te nemen dat dit een miskraam in wording is. Vandaag krijg ik opnieuw een echo ( sta strenger onder controle na 3 miskramen en het bloedverlies van afgelopen vrijdag )

ik heb een echo gehad met 4 weken, 5+4 weken, 6 weken en 6+1 weken.....vandaag dus op 6+4 weken

Dus ik hoop dat je donderdag net zo'n mooie echo mag zien als dat ik afgelopen periodes heb mogen zien.

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Ik blijf voor je duimen dat het innestelingsbloed zal zijn en dat je donderdag een mooie echo te zien zal krijgen,ale heel veel zal je normaal nog niet zien maar ze kunnen normaal een zwangerschap wel vaststellen!

Probeer je rustig bezig te houden en dan is het snel donderdag!!!

Succes meid x

13. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld hebt!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat ze je van daar even gerust hebben gesteld.
    Het is ook niet niks.

Duimen voor een goede echo morgen!

15. JuullesD

Bedankt meiden, wat lief dat jullie allemaal zo reageren!
    Ik kreeg van mijn vriend ook een beetje op mn flikker dat ik al zo somber en negatief was, en gelijk heeft hij.
    Dus ik ben mezelf nu een beetje Streng aan het toespreken, om voor nu uit te gaan van het positieve, verdriet en een klap zal het toch wel zijn of ik nu nega of posi ingesteld ben:)
    Vandaag neem ik lekker rust, morgen en donderdag school en werken en dan is het echo tijd!!!!

@mamavandAn: je pendel klopte wel he:), zodra de echo goed is zal ik het in dat topic melden ja!

16. JuullesD

Morgen de echo, maar ik denk helaas dat het al gebeurd is.
    Heb nog steeds helderrood bloedverlies, en af en toe wat lichte krampjes. Het is bij lange na niet zo pijnlijk enbloederig als een menstruatie. Ik heb een paar kleine stolsels verloren, zo groot als een halve pinknagel en een paar zo groot als een hele nagel.

Ik ben lponwijs somber, hoop het morgen af te kunnen sluiten.
    Testen blijven wel nog positief, die van gisterochtend was zelfs dikker en duidelijker als zondag. Nu wel een lichte gehad, maar ik plas vaak en had veel gesdronken.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan heel goed van een hematoom komen. Moest je geen rust houden?

18. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte JuullesD! Ik Kan me goed voorstellen dat je somber bent! Morgen gelukkig duidelijkheid.. Ik hoop echt voor je dat het toch een andere oorzaak heeft!!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb ook veel bloedingen gehad. Zelfs tot en met de 20e week. Bij mij bleek het aan de ligging van mijn placenta te liggen. Ik verloor ook helder rood bloed met stolsels, dus heb ook vaak gedacht dat het voorbij was. Maar inmiddels ben ik bijna 37 weken zwanger en wordt de kleine bijna gehaald met een keizersnee (door de ligging van mijn placenta).

Ik duim voor je dat het goed af zal lopen!

20. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Vreselijk die onzekerheid.. Ik duim en bid dat het nog goed zit..
    Hopen op een mooie echo morgenavond..

Deel Deze Pagina