Voor de meiden die me al kennen is het verhaal wel een beetje bekend, ik zal het kort proberen uit te leggen! Ik ben in aug 2006, 6 weken heel ziek geweest een nierontsteking, ben daar gelukkig wel van genezen, maar nu afgelopen week plaste ik alleen maar puur bloed 4 dagen lang en 39 graden koorts ben ik met spoed naar ziekenhuis gebracht. Na een uurtje of 5 mocht ik weer naar huis en afgelopen maandag om 12.00 uur moest ik bij een Internist zijn, die vertelde me dat ik waarschijnlijk de ziekte van BERGER heb , dat houd in dat je dan een gaatje in je nieren hebt En toen vroegen ze me of mijn menstruatie goed is/ blijft ? Nou daar kwam het verhaal, ik vertelde ze op het ziekenhuis dat ik dus al nu vandaag 71 dagen overtijd ben en ook helemaal geen pijn heb in mijn buik en ook geen opgezette buiken. Heb al 1 echo gehad en 5 testen op ziekenhuis bij de HA en thuis maar jammer genoeg blijven ze negatief uitslaan Nu heb ik bloed moeten laten prikken voor een eierstok functie om te kijken of die wel goed functioneren, Doen ze dat niet goed waar ze bang voor zijn dan kan ik geen kinderen krijgen Nou meiden de wereld zakte onder mijn voeten weg mijn vriend ( aanstaande man ) is er ook helemaal kapot van, en praat er liever niet over! 21 Februari moeten we terug naar het ziekenhuis om te kijken hoe het nu verder gaat en kijken ze of ik een operatie moet ondergaan aan mijn nieren, en we krijgen de uitslag waarschijnlijk ook van de eierstokken, dat is dus heel erg spannend en we hopen heel hard op goed nieuws. Die operatie aan mijn nieren vind ik dan wel prima dat is opereren en het is als het goed is verholpen maar als je geen kinderen kan krijgen dat kunnen ze niet operatief goed maken, dan wordt het toch IVF behandelingen. Ik ben emotioneel een wrak, mag er van de HA niet te veel aan denken maar wat doe je? Je bent een meid wilt al vanaf klein meisje een gezinnetje, huisje boompje beestje zeg maar, en dan krijg je op je 22 ste zoiets te horen, nou meiden dan denk je er wel aan hoor hoe je het ook wilt je gaat er stiekum mee naar bed en staat ermee op. Mijn vriend heeft me afgelopen 22 dec 2006 ten huwelijk gevragen en we gaan trouwen op 6-6-2008 dus daar gaan we nu veel mee aan te gang zodat we een ander leuk onderwerp hebben om veel over te praten en dat dit dan misschien hopen we wat gaat zakken : Willen jullie heel hard voor ons duimen meiden Sorry voor het lange verhaal maar het doet me zo'n pijn en omdat mijn vriend er niet goed over kan praten heb ik het maar hier opgeschreven. Liefs winnie
Jeetje meid, Ik word er helemaal stil van joh... Heel erg veel sterkte toegewenst en wil je laten weten dat we hier in gedachten bij je zijn! Hele dikke kus en veel liefs
Winnie, wat een vreselijk nieuws! Hele dikke knuffel, ik hoop dat het ondanks de mogelijk geschetste vooruitzichten toch meevalt. Zelf heb ik - zonder teveel in details willen treden ivm herkenbaarheid - ook onlangs een nieroperatie gehad. Toen moest ik ook ineens stoppen en tijdelijk mijn kinderwens in de koelkast zetten. Als je er over wilt kletsen, dan kan je een pb sturen. liefs! Appeltje
Tjee meid! Ik hoop serieus voor je dat de uitslag toch goed gaat zijn.... hoe moeilijk het ook is, laat je koppie niet helemaal hangen hoor! Ik zal aan je denken en voor je duimen... Groetjes Jelske
jeetje , ik krijg het er koud van. hopelijk is er verders niks aan de hand en kan je wel kindjes krijgen. heel veel sterkte want het is niet niks wat je zo te horen hebt gekregen.
Meiden Bedankt heel lief van jullie Ik probeer mijn koppie niet te langen hangen maar is zo moeilijk zit nu thuis in de ziektewet ga maandag weer werken want ik wordt helemaal gek hier thuis zit de hele dag alleen mijn vriend belt wel heel veel en mijn moeder en schoonmoeder ook, ze zijn allemaal heel erg lief voor me. Heb van het weekeind een mooie bos bloemen gehad van mijn schoonbroer en zijn vrouw, en een mooie grote schaal met 4 geweldig mooie kaarsen van mijn schoonmoeder ze proberen me allemaal op te peppen zodat we er samen wel door heen komen en dat is idd wel iets wat je nodig hebt. En dat kan ik hier ook heel sterk voelen, jullie meiden zijn geweldig en heel lief, dank jullie Liefs winnie
hoi meid jeetje zeg wat erg ik weet niet goed wat ik moet zeggen ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je toch nog kinderen kunt krijgen een dikke digi knuffel voor jou
oh lieve meid wat kut voor jullie! tuurlijk ga ik heeeeeeeeel hard duimen voor jullie en hopen dat je een goede uitslag krijgt! Ik kan me idd wel voorstellen dat dan de grond onder je voeten wegzakt! succes meid en vel sterkte! Hopelijk komt alles goed. Heel veel liefs
Hoi hoi, Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, wi je wel heel erg veel succes met alles wensen en ik zal ook voor je duimen. Liefs en een knuffel, Bibu !
Ach meis, wat afschuwelijk... Nou, ik hoop en duim dat allemaal toch goed komt, lieverd. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wens jou en je partner echt alle sterkte toe. Liefs, Anouk.
Heel veel sterkte. Gelukkig heb je op dit forum veel meiden die met je meeleven, en waar je je verhaal kwijt kunt. Ik duim voor je. Hou je taai! Lfs Caroline
Jeetje meid wat een nieuws. Ik schrok ervan toen ik het las. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie wens toch nog in vervulling mag en zal gaan. Heel veel sterkte en liefs Lydia
Oh... Dat vind ik echt heel erg! Dit wens je niemand toe! Dat je iets met je nieren hebt, is al erg genoeg.. Ik hoop dat de uitslag over je eierstokken dan goed is! Hoop ik echt voor je!
Heeey meidje, Ik heb het zo met je te doen Ik ga zeker heel hard neeeee super hard en heel lang voor je duimen. En hoop na al deze tegenslagen dat er in februari alleen maar positiefe dingen in jou leven mogen komen. IK ga super mijn best doen. Hou je taai en ik denk aan je. En als je ergens mee zit wij zijn er voor je hoor Knuffel Lover
Oh meid, wat erg voor je..... ik hoop dat de uitslag aangeeft dat het allemaal geen problemen zou moeten opleveren, ik ga zeker voor je duimen.... Hele veel sterkte en een hele dike knuffel
jeetje meis, Wat een verschikkelijk nieuws zeg, ik hoop voor je dat alles goed komt. Heeeeelllll veel sterkte verder Liefs
lieve winnie, wat een ongelofelijke nare berichten heb je binnen kortste tijd gehad. Ben er helemaal beduusd van en kan me voorstellen dat je even de weg kwijt bent. Ik hoop dat je met de operatie in ieder geval kwa nieren aan bent geholpen. Daarnaast hoop ik zeer dat met de eierstokken alles in orde is en je toch kinderen kunt krijgen. Even een hele dikke knuffel van mij...!