wat is het nu... help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moedertjevj, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dames

Vanmorgen 3 testen gedaan. Eerste, de life test posi denk ik. Dan cb met indicator nega en kv 2v5 ook nega.

Ben ik nu zwanger of niet?

Streep kwam binnen de tijd en is roze. Verder heb ik sinds gisteren bloed verlies. Ik zit op 10 dpo

Bijgevoegde bestanden:

2. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Ik ken die testen niet.. Het lijkt wel een heel dun streepje of is ie in het echt net zo breed als controle streep?

3. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    10 dpo is ook nog wel vroeg. Als je ook bloedverlies hebt zou ik eerst ff je nod afwachten

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ken de testen niet maar het lijkt me een pennenstreepje voor nu uitgaan van negatief denk ik.
    Je ben nog vroeg over 3/4 dagen nog maar eens testen denk ik.

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Het is geen pennestreep, ik heb hem uiteen gehaald en de streep was even dik en roze. Ik word gek

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vreemd!!
    Ik ken deze test verder ook niet;)
    Getest met dezelfde urine?

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ja, allemaal met dezelfde urine. En ik dacht wel dat de cb digitaal met indicator gevoelig was. Ofwel heb ik een vroegtijdig miskraam ofwel is die test gewoon fout.

8. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    #8 pindatjuh, 19 jun 2014
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014
    Hoi moedertjevj,

Ik ken de test van de foto niet helaas. Aangezien je verteld dat de cb en kv 2v5 negatief aangeven zou ik toch even wachten met testen, anders om de dag, je zit namelijk pas op 10 dpo.
    Om nu meteen te speculeren over een miskraam vind ik wel erg kort door de bocht eigenlijk.... Ik weet niet wat voor symptomen je hebt, maar ons vrouwenlichaam staat erom bekend dat het je behoorlijk in de war kan brengen ;)

Groetjes Pindatjuh

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Misschien dat er wel een eitje bevrucht is geraakt, maar niet goed ingenesteld? Dan wordt je 'gewoon' ongesteld. Gebeurt bij 80-90% van de initiële bevruchtingen. Dat kan verklaren waarom er een test is die wel iets van hcg lijkt te zien, maar twee andere tests niet.

10. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Dit dus

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ofwel je bent helaas niet zwanger.....

Vind het een beetje kort door de bocht om nu te zeggen dat de test niet goed is of je een vroege miskraam hebt. Als je nu gewoon ongesteld wordt is er niks geen sprake van een mk. en ga er maar gewoon vanuit dat die testen gewoon goed zijn hoor. Hoe jammer dat ook voor je is.

12. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Jullie hebben gelijk, maar ik was zo blij daarnet en dan die teleurstelling :(

13. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Dat is logisch en begrijpen we allemaal. Maar als de cb en kv negatief zijn, heb je ofwel te vroeg getest of niet zwanger. Die andere test zou ik persoonlijk als vals beschouwen.
    Het woord mk is nogal zwaar en voelt voor sommigen onder ons vrij kl*te als iemand dat zegt terwijl de test niet eens duidelijk posi was

14. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Mijn oprechte excuses, het was zeker niet de bedoeling om zo over te komen. Nogmaals sorry

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Een echte miskraam is het pas als het na NOD fout gaat (en na positieve test, natuurlijk). Neemt overigens niet weg dat er niet toch even iets gezeten kan hebben. Zoals ik al zei, een heeeel groot deel van de bevruchtingen loopt op niets uit. Dat is gewoon natuurlijke selectie. Een miskraam is dat niet, maar heel jammer: ja, dat wel!

16. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Dit is mij ook overkomen en daarom besloten niet meer vroeg te testen.

Vorige maand had ik dit ook; 11 en 12 dpo een lichte streep. 4 dagen later ms :(.

Hoop natuurlijk wel voor je dat je zwanger ben. Succes

Deel Deze Pagina