Ik heb zojuist toch even een testje gedaan. Ben al een aantal dagen kotsmisselijk wordt er gewoon naar van en ben ook enorm duizelig. Ik zit nu zoals hierboven al staat 5 dagen voor mn nod. Kunnen jullie even meekijken? Het is trouwens een kruidvat 2 voor 5 test. In het echt is het streepje wel duidelijker.
soms baal je achteraf weleens dat je zo vroeg al hebt getest..Je denkt er meer duidelijkheid door te krijgen maar het enige wat je er door krijgt is onzekerheid. Vrijdag (*watduurtdatnoglang*) nog eens een test doen maar dan met ochterurine.
Als ik het nu zie zeg ik zwanger maar idd wacht nog ff wand het kan nog van alles zijn en gebeuren ! Bv geen goede zwangerschap Maatwerk duimen dat het goed gaat natuurlijk!!
Inderdaad komende dagen flink duimen draaien! Normaal heb ik een lf van 11 dagen zo spannend allemaal! Bij mijn dochter begon het ook met zo'n test. Hopelijk is het wat ik hoop dat het is en blijft het zitten.
Is het al vrijdag?? haha Officieel is za. pas mijn nod. Maar aangezien ik nu al zonder turen een 2e streep zie ga ik ervan uit (als alles goed blijft gaan natuurlijk) dat de streep vrijdag nog wel een stukje duidelijker zal zijn.
ik zie hem ook mijn eerste test was ook zo kreeg hem er bijna niet op de foto 4 dagen voor nod en nu is die duidelijker gefeliciteerd
Hier ben ik weer! Ik zou eigenlijk vrijdag al testen maar heb het toch pas vandaag gedaan! Nu 1 dag na Nod. Zie mn test. Ik ben echt zwanger!!