Hallo ik ben mama van 3 dus heb redelijk wat ervaring. Maar had maandag mijn nod en er is niets gebeurd. Ik ben in mijn leven maar 4 keer overtijd geweest waarvan ik 3 Zwanger was. Ook voel ik me al een week zwanger. Lees misselijk hormonaal, pijn aan mijn. Benen (typisch in mijn zwangedschappen ) en zoooooooo moe. Nu heb ik maandag getest: negatief. Woensdag getest: negatief en vandaag (geen ochtend urine) in eerste instantie negatief maAr na langer wachten en toch nog maals kijken een dun blauw lijntje( kruidvat test) heeft hier iemand ervaring mee? Want hier word ik gek. Van
Blauw? Is dat zo'n plustest? Die geven vaker een vals dun lijntje helaas. Ik snap dat het raar is als je cyclus normaal zo constant is maar het kan zomaar een keer later zijn. Dan is meestal je eisprong later geweest. Aan de andere kant zijn er ook ooit dames die pas een paar dagen na nod positief testen (meestal ook met een late eisprong wrslk). Wil je meer duidelijkheid kun je het beste de (best dure) predictor kopen. Die is supergevoelig en betrouwbaar.
Die losse kruidvattesten geven inderdaad valse lijntjes. Maar als je al een week kwaaltjes hebt zou je toch al duidelijk positief moeten testen nu
Mij ei was de 23 ste ik had toen ook de kwaaltjes die ik rond mijn ei normaal heb. Buikpijn en meer transpireren. Ik heb vanochtend weer een test gedaan nu met een tuur streepje binnen de tijd. We gaan dus vooruit! Maar wil graag een iets duidelijkere streep. Ga er wel langzaam vanuit dat ik niet meer op mijn ong. Hoef te wachten.
Mijn ervaring is... niet altijd. Ik had al 2 weken kwaaltjes (voelde me erg zwanger), voordat 10 dgn na NOD testje pas positief werd. Opeens dus een late eisprong, eventueel met late innestelling. Bij termijnecho een week teruggezet (obv laatste menstruatie). Terugrekenend waren kwaaltjes begonnen bij 3 wkn zwangerschap.