Welke (vroege) zwangerschapstesten raden jullie aan?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by pc1985, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pc1985

pc1985 Lid

Feb 20, 2013
    66
    0
    6
    zuid holland
    Hoi Allemaal,

Ik wil snel weer gaan testen maar weet niet zo goed welke test ik nu moet gaan kopen. De meeste raden de kruidvat testen aan van 2v5 maar je leest nu zoveel met indroog lijntjes dat lijkt me toch ook frustrerend?? of zijn die lijntjes wel duidelijk te onderscheiden van een positieve test? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik zou gaan voor de vroege midstream van zwangerenkids.nl

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ultra gevoelige van z&k

Kv 2v5

Cb dig met indicator

:)

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik testte 2 dagen voor nod (9dpo) licht posi met KV2v5. Het lijntje was heel licht, maar wel echt rose, itt een indrooglijntje die geen kleur/grijs heeft en veel moeilijker te zien.
    1 dag voor nod testte ik redelijk duidelijk posi met KV 2v5 en ook 'zwanger 1-2 weken' met clear blue mét indicator, dus dat vind ik zeker ook een aanrader.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Ultra gevoelige van zwanger en kids zowel cassette als dipstick hebben geen goede ervaring mee

De gewone ( cassette ) van zwanger en kids was eerder positief als de gevoelige cassette van zwanger en kids

De dipstick ook niet zo over te spreken ... Sensitest was 9 dpo 5 dagen voor Nod positief ( de dipstick ) ben daar dus ook heel tevreden over

Kruidvat kun je vroeg positief mee testen en heb er ook goede ervaringen mee maar duurt wel lange voor je een keer een knaltest krijgt

Cb digitaal met weken indicatie gaf ook al vlot positief resultaat 2. Dagen voor Nod

6. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf fan van de kruidvat 2v5 zodra ik daar een (lichttt streepje) had deed de weken indicator van clearblue het ook

7. pc1985

pc1985 Lid

Feb 20, 2013
    66
    0
    6
    zuid holland
    Dank jullie wel!
    Ik ben een stuk wijzer geworden :)

Xx

Share This Page