Hoi ik ben vandaag 9 of 10 dpo. heb mn eisprong gevoeld vorige week zaterdagavond weet niet pcs of dan mn eisprong voor of na die pijn is geweest maar was er zo beroerd van dat ik maar met een kruik naar bed was gegaan ja ik weet het is nog vroeg om te testen. Ik vraag jullie gewoon om even mee te kijken. Ik lijk iets te zien maar twijfel. Is overigens niet met ochtend urine gedaan.
Ik heb er verschillende filtertjes overheen gegooid maar ik kan geen streepje ontdekken. Misschien over een paar daagjes met ochtendurine... Succes en ik duim voor je!
Ja het is zo jammer dat die Site de kwaliteit van die foto's verpest maar goed dankjewel hier heb ik wat aan We zitten in ronde 8 nu dus wordt een beetje zenuwachtig hahaha
Ik heb hem negatief gemaakt en nou lijk je hem beter te zien upload je hem hier zie je iig niks frustrerend :x ja ach anders nog maar paar dagen wachten hoe moeilijk het ook is hahahahah
Ja normaal heb ik geen problemen met zwanger raken bij mijn zoontje en dochter was ik in 1x zwanger maar dit hahaha. Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen met ochtend urine heb er nog 9 liggen hahaha
Ik zie wel iets hoor maar ook omdat ik weet dat ik iets moet zoeken. Idd op foto is het altijd moeilijker te zien dan in het echt... Ik duim mee dat ze oplopen!
Ja idd! Dat heb ik dus ook! Je weet waar je kijken moet en ik zie hem in t echt ook staan maar ben zo bang voor weer een teleurstelling heb overigens wel deze maand wel al duidelijke klachten. Mn borsten doen zo verschrikkelijk zeer dat ik er niet op kan liggen of mn armen omhoog kan doen vandaar dat ik ging testen. Af en toe steken in mn liezen oh en 6 dpo een lichte veeg roze afscheiding
Spannend thanks dames dat had ik even nodig!. Dit geeft me weer hoop! ik ga morgen opnieuw testen met ochtend urine en hopelijk gaan we dan wat meer zien Groetjes
Maar er was wel weer een lichte streep? Ik lijk ook iets te zien op je eerste foto (nu zit ik zelf al een uur naar mijn eigen tuurtest te staren, dus misschien zie ik nu overal een streepje)
Ik zou over een dag of 3 weer testen met ochtend urine! Ik zag na heeeeel goed turen heeeeel lichtjes een streep. En hij hoeft niet na 1 dag op te lopen he! Meestal met 2 a 3 dagen, zeker als je zo vroeg bent! succes!
Ja de streep kwam weer maar niet donkerder. Ik moet zaterdag of zondag ongesteld worden. Naja dan zie ik het wel vervelend hè die tuurtesten!