hoi, ik vroeg me af waar jullie mee testen. ik heb van de week een starterspakket besteld op www.babyboomshop.nl en als je die besteld krijg je een gratis starterpakket na vertellen aan andere. zoals dit. misschien is het wat voor jullie? zijn niet duur. hebben jullie hier ook besteld of gebruiken jullie andere?
als ik weer ongi word (hoop t nie ) dan zal ik es kijken heb nu matcare gehad is ook goed en niet duur
Ik heb ook matcare nu. Hoor er goeie verhalen over en ze zijn niet duur. Net een eerste ovu-testje gedaan (ook van Matcare) en heb een licht streepje! Waar je al niet dolbij van kan worden haha Dat betekent dus dat ik een eisprong heb, toch? Nou nog bekijken of ie net al is geweest of dat ie eraan komt...
Ik heb ff op de babyboomshop site gekeken maar krijg nergens plaatjes te zien van de testen? Dacht ook dat de testen van die site best pietluttig zijn en niet handig in gebruik? Ben benieuwd wat je ervan vindt Bubsie als je ze gebruikt hebt!
kijk eens bij zwangerschapstesten en ovulatietesten hier op het forum. staat heel veel vermeld over babyboomtesten.. ikzelf ben er absoluut geen fan van, maar dat is ieder zijn eigen mening ik ben meer van de sensitest , als het om ovulatietesten gaat zwangerschapstesten zeg ik nog altijd de kv testen met het pipetje van 2 voor 5 euro liefs Daantje
Even oppassen met dit soort berichten, want het schijnt niet te mogen van de mods. Zou jammer zijn als je account geblokkeerd wordt Zie de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=119537