Ervaring met Test Point Ovulatie van de Etos??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dientjee, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientjee

Dientjee Lid

26 jun 2016
    7
    0
    1
    #1 Dientjee, 20 jul 2016
    Laatst bewerkt: 20 jul 2016
    Heeft er iemand ervaring met de Test Point Ovulatie van Etos (rose witte) verpakking basistesten?
    Dit is de 2e maand dat ik geen knaltest heb gehad, wel 1 a 2 dagen een medium streep en op deze dagen menstruatie achtige krampjes. Zou mijn ei dan toch gesprongen zijn?
    Vorige maand dus hetzelfde en precies 1 week na de medium streep ongesteld geworden.

Gister en eergister een medium streep gehad en vandaag is ie lichter geworden. Wat denken jullie?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Als je 1 week na dat streepje ongesteld wordt dan denk ik dat je te laat gaat testen.
    En je ei dus een week voor de test is.

Hoelang is je cyclus en op welke dag begin je met testen??

3. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Bij mij werkt ie prima. Goed mijn eisprong kunnen vinden.

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik denk ook dat je wellicht (te) laat test.
    Ik begon altijd met testen 14 dagen na de eerste dag van mn menstruatie. Ik had een korte luteale fase, 10 dagen en meestal rond dag 20 m'n eisprong. Ik begon dus een klein weekje met testen voor mn vermoedelijke eisprong. Ik vond overigens de testpoint ovulatietesten wel erg prettig in gebruik.

5. Dientjee

Dientjee Lid

26 jun 2016
    7
    0
    1
    Mijn cyclus is nu nog wat warrig omdat ik eind april ben bevallen. Normaal is mn cyclus rond de 35 dagen.
    Ik test ruim op tijd (daarom vind ik het zo gek dat ik geen knaltest krijg) vorige maand 3 weken voor dat streepje begonnen en deze maand ook 1 week voor dat streepje. Te laat kan dus niet, misschien geen ei dan zou dat kunnen?

6. rianne2985

Even een ander vraagje hoor: Begrijp ik het goed dat je eind april bent bevallen en dat je nu alweer bezig bent met de volgende? Dat is wel erg snel ;) Of is het alleen om te kijken of je alweer een eisprong hebt na je bevalling?
    Ik ben in februari bevallen van een dochter en wil dolgraag een tweede kindje, maar ik moet er nu nog even niet aan denken hoor. Volgend jaar weer proberen :)

7. Dientjee

Dientjee Lid

26 jun 2016
    7
    0
    1
    Ja klopt, mijn zoontje is helaas overleden na de bevalling ivm ernstige skeletafwijking. Ik weet dat het snel is maar het is heel raar om na bijna een voldragen zwangerschap te hebben gehad nu geen baby in huis te hebben. Nadat alles genezen was wilden we er allebei meteen weer voor gaan!

8. rianne2985

Oh wat verschrikkelijk zeg :(:(:( Sorry, ik wist je achterliggende verhaal niet...Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat jullie er weer voor willen gaan als jullie daar lichamelijk en geestelijk klaar voor zijn.
    Heel veel sterkte en succes met jullie volgende zwangerschap, ik zal duimen voor een mooi en gezond kindje.

Groetjes rianne

Deel Deze Pagina