Mijn vriend en ik willen een kindje, we zijn nog niet echt fanatiek bezig maar zo af en toe wagen we een gokje. We hebben de tijd nog wel, ik denk ook niet dat het goed is om er dag en nacht mee bezig te zijn. Wij hebben alleen geen idee wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Is dit erg?
Erg is het niet, alleen wat onhandig als je direct zwanger zou worden. Want dan is het lastig om je zwangerschapsduur te bepalen. Maar daar komen ze op een gegeven moment ook wel weer uit met behulp van de afmetingen van het vruchtje op de echo. Veel succes in ieder geval! Groetjes, Wendy
Weet je het ook niet ongeveer? Zo lang zal het toch niet geleden zijn Als dat wel zo is zou ik maar eens gaan testen.... Suc6!
Ik gok dat het ongeveer 15 april begon?? Kan nog elk moment komen.. dat ik ongesteld wordt. We wachten af...
ik merk het altijd als ik puistjes krijg, of alles door elkaar ga eten.. alleen nu na de miskraam ben ik in de war.. dan is alles nog niet zo helemaal op ze plek denk ik
huh? je steld 18 april de vraag... dan weet je toch wel wanneer je ongesteld bent geworden? of bedoel je 15 maart?
Ik zou gewoon even testen en als dat negatief is dan zou ik toch rekening mee houden dat je lichaam nog moet onpillen als je net met de pil bent gestopt. Of je moet dan na je aankomende mentruatie is eens alles goed gaan bij houden. Dan is het wel handig dan weet je ook wanneer je NOD is enzo. Groetjes Anna.
Ik ben al vanaf afgelopen zomer gestopt met de pil, omdat ik daarvoor ook onregelmatig was. Vandaar ben ik extra vroeg gestopt zodat ik rond deze tijd weer een beetje regelmatig zou zijn... Ik houd in ieder geval mijn komende menstruaties in de gaten, (als die nog komen hihi)