Ben ik zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bananenvla, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bananenvla

29 jan 2013
    10
    0
    0
    Ik hou mijn ovulatie goed in de gaten met ovulatie tests. Afgelopen ovulatie heel veel seks gehad, en nu ben ik al 2 weken over tijd........

Vandaag, gisteren en eergisteren zwangerschapstest gedaan, negatief... Wat kan er aan de hand zijn? Ik voel wel steekjes in mijn buik, heb af en toe last van mijn rug. Ondertussen zou ongeveer over een paar dagen mijn volgende ovulatie al moeten plaatsvinden. Allemaal heel vreemd!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Een positieve ovulatietest geeft geen garantie dat je eitje ook daadwerkelijk springt. Misschien is het toch niet gelukt dat je lichaam het eitje heeft losgelaten, of je lichaam heeft het later nog een keer geprobeerd en is je NOD verschoven?

3. Bananenvla

29 jan 2013
    10
    0
    0
    We zijn nu weer een aantal dagen verder... Nog steeds geen menstruatie, maar ondertussen ook al 5 negatieve testen...
    Heb een afspraak met m'n huisarts gemaakt...

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wel spannend hoor! toen ik zwanger was van mijn tweeling heb ik negatieve testen gehad tot ik tien weken ver was :)zelfs een urinetest bij de huisarts was negatief...succes!!!

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    wannneer heb je de afspraak??

sterkte!!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    meen je! wow! hoe kwamen jullie er alsnog achter??

Ontopic..

je zou huisarts kunnen vragen je progestoron te prikken, dan kan je zien of je al een eisprong gehad hebt. Zo niet kan je eventueel primolut vragen om je ongi op te wekken. Succes

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ging na de test bij de ha lekker gerust op reis en heb daar een glaasje gedronken bij de maaltijden en op de bananenboot geweest enzo maar het viel ons op dat mijn kater niet overging,dag en nacht misselijk...ik had elke dag zin in hetzelfde eten uit één restaurantje daar dus dat was ook verdacht :) toen heeft een kretensische test eindelijk uitgewezen dat ik wél zwanger was.thuis naar de gyneacoloog en ik was tegen dat ik bij haar terecht kon al twaalf weken ver :)en verassing,het waren er twee .

Deel Deze Pagina