predictor zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iris6weken, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo allemaal!

Gisteravond een testje gedaan ( wel 1 dag te vroeg.. ) En die gaf een heel licht streepje aan! Wel te zien hoeft niet heel erg te turen!
    Ik durf nog niet echt heel blij te zijn omdat het niet een knal positieve test is.. Wie heeft dit nog meer gehad met Predictor??
    Hoop natuurlijk op een zwangerschap, aangezien we al een jaar bezig zijn met miskraam tussendoor!
    Ik ga morgen denk nog maar een keer testen maar dan met cb digital omdat je dan zeker weet of je wel of niet zwanger bent en niet hoeft te turen naar een streepje....

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er zijn heel veel negatieve verhalen over de Predictortest helaas. Die geven nogal vaak valspositief.

Het wil niet betekenen trouwens dat je niet zwanger bent. Maar ik zou gauw andere testjes kopen. Je hebt ze al bij Kruidvat 2 stuks voor 5 euro. Betrouwbaarder dan die dure Predictor.

Ik duim voor je dat je een dezer dagen van een ander merk een mooie positieve test in handen mag houden!

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja dat las ik ook al.. bij mn eerste zwangerschap ( die fout afliep.. ) Had ik ook met predictor getest en die gaf een goede positieve test aan! alleen was ik toen wel al een week overtijd..
    Ik wacht nog even een daggie af!

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hihihi dat je dat kan. Ik had gelijk weer naar de kruidvat of wat dan ook gerend om die digitale te halen..

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Haha ja.. maar ben zo bang voor een telleurstelling... ik had deze keer ook met mezelf afgesproken om niet eerder te gaan testen dan dat ik pas overtijd ben! maarja je ziet het.. een dag te vroeg haha! Geduld raakt een beetje op..

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als het de reguliere en niet de vroegtest is mag je wel van een streepje uitgaan hoor. Alleen de vroegtest lijkt iedereen zwanger te verklaren

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja het is de reguliere.. Het is allemaal wat he! had liever een knal roze streep gezien!
    Nu ik al die verhalen hoor.. :( denk ik ook van ja zou het dus niet zo zijn? zit half op een roze wolk haha!
    nou morgenochtend maar met ochtend urine testen en dan tenslotte 1 dag overtijd ( als ik vannacht maar niet ongesteld word )
    en dan hopen dat de cb digital test Zwanger zegt! :)

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    neem dan in ieder geval de clearblue met indicator. Die is wat gevoeliger.. Stel je voor je zit net op de grens.. Dan zegt ie niet zwanger terwijl het wel zo is!

9. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja die heb ik met indicator.. ooh zo spannend!
    nu twijfelen of ik vanavond de test zou doen of morgenochtend!

10. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Zo blij! Test gedaan en Zwanger!! 4 a 5 weken!!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey gefeliciteerd! dikke vette positief dus!

12. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    yes yes yes! gefeliciteerd!

13. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Proficiat!!

14. puckie

puckie Lid

12 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!!

15. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.254
    306
    83
    Gefeliciteerd!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!!

17. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Dank jullie wel!

Haha zo onwerkelijk nog allemaal.. Nu spannende weken en kijk er naar uit om de echo te zien en dat uiteraard alles goed is!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nu durf ik je wel te feliciteren! Geweldig! In jouw geval had Predictor dus wel gelijk. En gelukkig maar!

Geniet ervan. Op naar de eerste echo!

19. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hardstikke gefeliciteerd!! Het is je gegund. Geniet ervan..

groetjes

Deel Deze Pagina