Ik ook! Even een andere test doen zodat je een mooie streep gaat zien. Zou toch helemaal geweldig zijn zeg!!
Gefeliciteerd! Maar hoe zit het eigenlijk met die chromosoomafwijking? Want lijkt me niet voor niets dat je eigenlijk nog had moeten wachten? Ben wel blij voor je hoor, maar zou het zelf dan toch een beetje 'eng' vinden...
Jammer kv laat een negatief resultaat zien. Of eigenlijk een streepje die gewoon niet op de foto te zetten is zo licht. denk toch dat die test fout was. Mijn man heeft een chromosoom afwijking . Dat weten we sinds kort. Omdat mijn jongste de zelfde xhromosoom afwijking heeft. Mijn jongste heeft een probleem met haar spraak. Haar zachte gehemelte functioneerd niet. Haar spierspanning in haar lichaam is ook niet optimaal. Maar mijn man heeft ook ziekte van best (oog aandoening) daarvan is de kans 50% dat hij dat aan zijn kinderen geeft. Mijn man heeft 2 zoontjes uit een eerdere relatie. Zoon 1 heeft ziekte van best en enorm slechte ogen. Zoon 2 is drager. Dus heeft zelf geen verschijnselen. Maar hij heeft later ook 50 % kans op dat zijn kinderen het krijgen. Dus we wilde stoppen met zw worden en dan eventueel kiezen voor een donor
Dus niet helemaal de bedoeling? Maar ik zie toch duidelijk iets! Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Toch voorzichtig gefeliciteerd..
Jammer dat de KV test negatief is. Je zou anders over een paar dagen nog een CB Digitaal kunnen doen? Geen twijfelstreepjes meer, maar gelijk duidelijkheid.
Ik plaats de foto even voor y86, ze krijgt de foto er niet op, ze zegt zelf verder verhaal van wanneer getest Bekijk bijlage 354246
Ik heb de test op mijn werk gedaan. Ik leek iets vaags te zien. Maar ging uit van negatief. Toen ik ruim 15 min later keek stond er een roze streep. gezien de test wat gelig was had ik er druppels water in gedaan. Kan een indroger ook roze zijn?