bij allebei mijn zwangerschappen was ik 4 dagen voor nod al doodziek, de eerste keer dacht ik totaal niet aan een zwangerschap, maar de tweede keer wist ik meteen hoe laat het was en had 4 dagen voor nod een positieve test, terwijl er toen nog geen early testen waren. nou vroeg ik me dus af of ik met zo'n early test nog 4 dagen eerder zou kunnen testen, dus 8 dagen voor nod??? wat denken jullie???
8 dagen voor NOD lijkt me wel heel vroeg... Dan is er vaak nog geen innesteling zelfs denk ik? Denk niet dat je dan posi kan testen.
Nee kan niet, er moet wel hcg zijn, en ook de vroege test heeft een bepaald minimum. Ik heb bovendien veel slechte verhalen gehoord over die vroege testen.. Dat ze later positief worden dan de gewone ed. Ikzelf heb ook zon ervaring...met de laatste vmk een positieve kv2v5 en 123thuistest, maar de early test was negatief! Ik heb deze ronde met 9 dpo positief getest met kv2v5 en 123thuistest dipstick. Succes!
En vooral geen Predictor Early test doen! Die zijn onbetrouwbaar. 8 dagen voor NOD testen heeft totaal geen nut, ondanks dat je de vorige keren 4 dagen voor NOD ziek was en uiteindelijk zwanger bleek. Waarom zou je dan 8 dagen voor NOD gaan testen? Dan kun je toch wel weer 4 dagen vantevoren testen? 8 dagen voor NOD zit je meestal net rondom innesteling en mocht je dan toch zwanger zijn, is de test in bijna in alle gevallen nog negatief. Heeft geen zin dus.
nou, volgens mij kan ik idd beter gewoon afwachten, en geen early testen halen, als die niet zo goed werken, mijn spiraal is er ook pas 3 mnd uit, dus ik verwacht ook geen wonderen
zo vroeg testen lijkt me niet handig.. dikke kans dat als het al raak is je het toch nog niet kunt zien op de test, en als je wel heel licht iets ziet is het nog zo lang afwachten tot je NOD, het gebeurt erg vaak bij een bevruchting dat deze toch niet goed innestelt en je 'gewoon' ongesteld word daarna, dan is de teleurstelling ook zo groot..