Geen oploop? Of te vroeg?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HarleyQuinn, 16 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    dames, wat vinden jullie van deze?
    Kan het zijn dat de derde niet donkerder lijkt omdat deze onderaan niet goed doorlopen is?
    #beetjepaniek

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      58,7 KB
      Weergaven:
      539
  2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Kan zijn dat dit nog niet oploopt hoor, je test supervroeg! En inderdaad lijkt hij niet goed doorgelopen te zijn

HarleyQuinn vindt dit leuk.
  3. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Is de onderste ook al goed droog? En idd is hij niet heel mooi doorgelopen vind ik. Had ik zelf met kv testen ook, voor mooie oplopende testen zou ik ze niet aanraden. En je bent nog erg vroeg!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Is inderdaad niet erg opgelopen maar zoals gezegd je bent nog erg vroeg.
    Die laatste test lijkt niet erg goed doorgelopen inderdaad.
    Kruidvat testen liepen bij mij juist wel heel mooi op maar ik testen vanaf 9 dpo. Overmorgen zou je duidelijk oploop moeten zien.
    Ik duim

5. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Nee de onderste is nog niet voldoende opgedroogd...
    welke testen zouden wel een goede oploop laten zien? Jij een idee?

6. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Bedankt! Ik hoop op een iets duidelijker streepje dan.... deze periode vind ik nooit leuk. Altijd druk maken om niets. :(

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee dat klopt deze periode is gewoon vreselijk. Overmorgen zou je streepje dan echt wel duidelijker moeten zijn. Ik raadt je wel aan met deze testen verder te testen voor mooie oploop te zien en niet met verschillende testen te testen.
    De kruidvat testen werkten bij mij echt het beste. Action daarentegen vind ik echt bal die lopen niet fatsoenlijk op terwijl de kruidvat al hartstikke knal was, was de Action nog behoorlijk licht.
    Heel veel succee

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is duidelijker dan die eerste ;) dat is wel een goed teken. Maar omdat het zo vroeg is, is de oploop natuurlijk minder groot.

Stel 7 dpo een hcg van 8, dan op 9 dpo een hcg van 16. Niet hoog hcg dus en dus een kleine oploop in de test.

Maar is je hcg dan op 11 dpo al 32... is een test op 13 dpo al goed duidelijker dan die van 11 dpo door de verdubbeling op 13 dpo naar 64 ;);)

9. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ok. Doe ik! :) zal er dan straks nog eens gaan bijhalen. Vandaag de laatste gebruikt.

10. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ik lees overal de de Kruidvat testen niet meer zo goed zijn van kwaliteit en ook niet constant. Dus de ene verpakking geeft donkerdere strepen dan de andere. Ik wist dat niet toen ik net zwanger was en het heeft me heel veel stress opgeleverd. Ik zou overmorgen pas weer testen.

11. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik zou ook zeker met deze testen verder testen. Als alles goed gaat, ga je over twee dagen een mooie tweede streep zien. Ik zal voor je duimen

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Kijk... zo zie je het beter dat hij wel licht oploopt ;)

IMG_20171116_090935.jpg

13. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

D'r zit wel een oploop in hoor

14. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Dames,

Dank jullie wel! Beetje gerustgesteld nu. :)

15. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik zie ook zeker een oploop.. en kv testen vind ik echt rot testen deze dagen.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb ik nooit last van gehad met kruidvat testen werkten prima en liepen mooi op om de dag totdat daar de knaller was

Muzieknootje vindt dit leuk.
  17. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik vind ze nog steeds goed qua prijs-kwaliteit verhouding. Ik had 5 weken terug een mooie oploop en hebben nog nooit een vals streepje gegeven bij mij

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad zo zie je het goed hij is donkerder :thumup: als hij wel goed was doorgelopen dan had je duidelijk gezien dat hij van vandaag echt beter is. Spannend joh

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik vind het echt superirritant dat de kruidvat testen hele tijd zo raar zijn. Steeds onderbrekingen in de strepen. Verschillende controlestrepen. Ene keer hele donker waardoor je twijfel of je test streep dan ook "vals" donkerder is. Ene x hele paarse strepen, andere keer hardroze. Zijn moeilijk te vergelijken. Pas na een dag goed drogen zie je duidelijk verschil.

Ik zie hier laatste dagen weer veel actiontesten die mooi duidelijk oplopen en de dipsticks van zwanger en kids. Moet zeggen dat action wel weer beetje vreemd opdroogt met een felle pennenstreep aan 1 kant maar als hij goed oploopt wordt die streep wel steeds breder.

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik zie de oploop ook. En zoals al wordt gezegd je bent nog vroeg dus veel hcg kun je nog niet hebben. Over 2 dagen is hij vast weer donkerder. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina