Eisprong gehad?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mammamia, Jan 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik kwam even op dit forum terecht en had een vraagje... misschien staat het antwoord al wel ergens tussen, maar heb geen tijd om alles te lezen, daarom stel ik em even:

Ik heb gisteren een ovu-testje gedaan omdat ik vandaag mijn eisprong verwacht... maar ik heb na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus(43-78) dus daarom weet ik niet precies of ik alweer een eisprong heb op dag 14/15 van deze cyclus. Gisteren had ik het idee dat de 2 streepjes bijna dezelfde kleur hadden en de T nog wel iets donkerder dan de C. Vandaag heb ik er weer een gedaan rond dezelfde tijd, maar nu was de T weer lichter dan de C... zal ik dan gisteren(zoals berekend) mijn vruchtbaarste dag hebben gehad, of had de T er dan vandaag ook weer donker moeten uitzien? Ik weet het niet zo goed meer... heb vandaag wel af en toe last van lichte krampjes in mijn buik(eisprong)? Heeft iemand er ervaring mee of tips? Laat maar horen...

Groetjes!

2. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Als je gister je positieve test had, heb je vandaag of misschien morgen je eisprong! Dus klussen kan nog baat hebben vandaag.

3. mammamia

Bedankt! Klussen doen we zoiezo nu wel om de dag... dus moet toch wel een keer raak zijn he;) Maar jah, heb dus helemaal geen idee of ik wel weer die eisprong heb, omdat mijn cyclus zo ontregelt is... :S We zullen zien!

4. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Als de test echt knallend is geweest, denk ik het van wel... Nu twee weken wachten op geen ongi! ;)

5. mammamia

Jah heb al een datum in me gedachten om een test te doen;) als ik tenminste niet ongi ben geworden in de tussen tijd!
    Jouw cyclus was ook niet helemaal regelmatig zie ik:S Mag ik vragen waarom je aan teunisbloem bent begonnen als je nog maar 3 maanden bezig bent... tenminste dat begrijp ik uit je rijtje cyclussen... of wacht je al langer?

6. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    ik ben daaraan begonnen omdat de laatste keer 52 dagen was. Ik kreeg het als tip van vriendin die zei dat het bij haar had geholpen en het geen kwaad kon. Ik heb nu waars. een cyclus van 33, dus dan zou het mis. geholpen kunnen hebben?!

7. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Alleen nu snap ik iets bij jouw niet. Je dacht op dag 14/15 weer je ei te hebben? maar dat kan alleen bij een cyclus van 28/29. Hoe weet je dat deze ronde zo kort is na de vorige?

8. mammamia

Aha vandaar.. nou hopelijk helpt het jouw...

Jah daarom had ik die vraag ook even... ik weet dus heel niet zeker dat mijn cyclus alweer 28/29 dagen is... daarom heb ik natuurlijk ook geen idee of mijn ei vandaag of morgen is... maar omdat ik dat natuurlijk wel hoop heb ik voor de zekerheid een testje gedaan en die gaf dus gisteren naar mijn idee een positieve test aan... dus ga er nu een btje vanuit dat mijn cyclus weer normaal is... maar jah, dat weet je natuurlijk nooit! We zullen zien!
    Succes...

Share This Page