Even mijn verwarrende verhaal kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mama_rose, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Nou het zit zo,

Ik slik geen anti conceptie en ben eigenlijk altijd onregelmatig ongesteld.
    Ik houd het ook maar slecht bij dus vandaar dat ik nu echt in de war ben.
    In de week van 14 juni ben ik ongesteld geweest, vraag me niet welke dag precies het kan de 14de zijn geweest maar ik weet wel dat ik zaterdag 19juni zeker weten ongesteld was.

Nu ben ik als ik het goed begrijp nog steeds niet ongesteld geweest..
    Wel heb ik vorige week, vraag me ook niet de exacte datum maar ongeveer in het weekend van 16 juli bloed verloren. Maar alleen 1 ob vol, daarna is het gestopt.
    Dit vond ik een beetje vreemd, dacht namelijk dat ik dus deze datum gewoon ongesteld werd maar toen het na 1 ob bloeden stopte dacht ik hé hier klopt iets niet. Dus ben ik gaan testen. KV 2V5 test gehaald en gedaan. Deze kwam er nega uit.
    Dus oke, heb het weer uit me hoofd gezet en dacht laten we maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
    Toen ik gistere middag na een sigaretje roken ineens erg beroerd werd en een half uur op bed heb gelegen om mijn misselijkheid te laten zakken kwam ineens mijn ongesteldheid probleem weer in me naar boven. Zou ik dan toch zwanger zijn? Dus heb er weer een KV 2V5 overheen gedaan, en weer nega. Dus in die 2 weken 2 negatieve testen. Nou sinds gistere krijg ik het dus niet meer uit me hoofd en heb vanmorge getest met ochtend urine. Nou ook die was eigenlijk wel nega, maar ja ook weer niet :( Je ziet wel een heel vaag streepje maar heel ver weg. Maar in vergelijking met die ik gistere heb gedaan lijk je hier toch echt een streepje te zien. Maar de streep is wel zo vaag dat je hem op camera niet ziet..

Ik zal zo eens proberen een goeie foto te plaatsen.
    Wel voel ik me over de top geprikkeld, wat me heel erg bekend voor komt van me andere twee zwangerschappen, maar ja dat kan ook weer te maken hebben met de stress die ik nu heb over de testen.
    Af en toe een zwaar gevoel in me onderbuik, maar dat kan met twee dingen te maken hebben. Want dit kan je voelen als je ongesteld moet worden, maar dit gevoel kan je ook hebben als je zwager bent. Dus ook hier heb ik niet veel aan.
    Maar ik denk dan zo, beide zwangerschappen van mij bij overtijd zijn waren mijn testen gelijk posi.. als ik dus nu zwanger zou zijn dan waarom krijg ik geen duidelijke posi test?
    En hoe zit het met dat beetje bloedverlies wat ik meer als een week geleden heb verloren..?

Ik vind het allemaal zo vaag..
    Nou dames, ik hoor het wel

Liefs mama_rose

2. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou er een andere test tegenaan gooien!
    Ik heb bij mijn eerste toen ook getest met de 2 voor 5 test en wist gewoon zeker dat ik zwanger was, maar hij gaf ook negatief aan, 2 dagen later herhaald, weer negatief.
    Toen heb ik een predictor gehaald en die gaf meteen een knalpositieve test!

3. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja daar dacht ik ook al aan maar ik zag gistere in een hoop topics staan dat de KV 2V5 zelf heel gevoelig is voor HCG. Dus ik dacht het zal wel een goeie zijn.
    Was je toen je de testen deed al overtijd?
    En wat denk je van het bloedverlies van vorige week dan?

Liefs

4. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, de eerste keer was ik 2 dagen overtijd, de andere keer 4 dagen!

Dat bloedverlies lijkt mij gewoon een innesteling, zelf nooit gehad, maar een nicht van mij wel, die had 1 dag licht bloedverlies en was in de veronderstelling dat ze een hele lichte menstruatie had gehad.
    Zij slikte overigens ook geen pil ofzo.

5. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja, dat is toch appart he dat ze ondanks overtijd zijn toch nega eruit komen. Misschien was je cyclus toch anders als je zelf had gerekend?
    En ja dat innesteling zou kunnen maar het was geen lichte loeding wel echt een flinke ob hoor.
    Sorry voor de details haha maar anders hebben we dalijk een miscommunicatie :p hihi.
    Ga straks tog ff een andere test halen dan.
    Zo vreemd maar voel me echt een soort van zwanger.
    Ken het mis hebben natuurlijk :$ MISSCHIEN ben ik wel schijnzwanger, of kan dat niet bij mensen?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zou de komende week nog 2 x een test doen.. als het lichte streepje dan donkerder wordt ben je zwanger.. zou zomaar kunnen....succes

7. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee mijn cyclus is al vanaf mijn 13e/14e zoiets, hetzelfde kan er de klok op gelijk zetten haha, dus denk echt dat het aan die testen heeft gelegen, de 4e dag teste ik met de kv nog steeds negatief, dezelfde middag een predictor en die streep kwam al knallend tevoorschijn toen ik er nog overheen aan het plassen was :)

Zou er idd gewoon even een andere test tegenaan gooien, schijnzwanger lijkt me onwaarschijnlijk hoor, het kan wel bij mensen, maar dat is iets wat heeeel erg zeldzaam is haha dus maak je daar maar niet druk om :D

8. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja ik ga vanmiddag maar weer is als een bezetene een andere test kopen hahaha :D
    Ben benieuwd!!

9. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Jeetje, das appart!!
    Dus jij adviseert de predictor te halen of is een andere goedkopere ook goed?

En ja dat schijnzwanger zou tog makkelijk kunnen, misschien is me lichaam in de war na twee zwangerschappen en twee keizersnede's in 3 jaar tijd???

10. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb verder geen ervaring met andere testen, enkel predictor en clearblue, dus daar kan ik je niet verder mee helpen helaas.

ik geloof dat schijnzwangerschap alleen bij vrouwen voorkomt die echt onzettend erg bezig zijn met zwanger worden, zo erg, dat het lichaam het gaat faken ofzoiets, maar daarover zal vast wel iets op google staan.

11. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar bij 'schijnzwanger' zijn (bestaat volgens mij alleenecht bij dieren, ;) hahaha) maak je geen hCG aan hoor!

12. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Nee, dat is dus blijkbaar echt iets psychisch..
    Dacht eerder aan iets lichamelijks ;)

13. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ja en drm misschien de nega testen en toch het wat zwangere gevoel hahaha

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    predictor staat overigens niet zo goed bekend heir op t forum... schijnt vaak lichte lijntjes te geven.. zelfs bij mannen..maar goed.. ikzelf heb er geen ervaring mee...

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
  16. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam

Dankje,
    de oorzaak van schijnzwanger past alleen niet in mijn verhaal.
    Zie hieronder:

Wat zijn de oorzaken van een schijnzwangerschap?

De meest voorkomende reden van schijnzwangerschap is dat de vrouw teveel bezig is met zwanger te raken. Doordat je zelf gaat/wil geloven dat je zwanger bent, gaat je lichaam dit ook geloven en daarom krijg je last van de symptomen.

17. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam

Dan haal ik denk ik de andere kruidvat test dus niet 2v5 maar de gewone 1 verpakking huismerk.

Iemand daar ervaring mee?

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    ok, je zegt dat je onregelmatig ongesteld bent. Dan weet je dus nu ook helemaal niet of je overtijd bent ja of nee.

Hoelang zijn je vorige cyclussen geweest dan?

Als we er vanuitgaan dat je op 17 juni ongesteld bent geworden (tussen 14 en 19 in), dan zit je nu op cyclusdag 38.
    Tja, omdat ik niet weet hoelang je vorige cyclussen waren, kan ik je ook niet zeggen of vandaag een cyclusdag of overtijd-dag is.

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Nu ja het kan wel he. Er staat ook : de meest voorkomende reden.
    Er zijn dus ook andere redenen.
    Zo is mijn schoonmoeder ook 'n keer schijnzwanger geweest vroeger en ze was er toen ook niet mee bezig ofzo.

20. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Even bijlezen!

Deel Deze Pagina