Nou krijg ik toch nog een beetje hoop Had je testen daarna (voordat hij duidelijk positief was) wel een licht streepje gezien of niet.
Hoe bedoel je, meer urine?? Gewoon 's ochtends testen met ochtend urine, 's nachts niets drinken. Ik ben een kluns met over een staafje plassen dus heb een glaasje gebruikt, daarin geplast, staafje erin gedoopt voor de zoveel seconden, dop er terug op, plat weggelegd en test afwachten.
ja precies je hoeft maar 4 druppels te gebruiken bij die 2 voor 5 euro? Daar zit zo`n stickje bij ....
Dit was dinsdag, dus de dag nadat ik op 't werk stond te spugen. Ik zag net in mn agenda dat mn NOD vrijdag/zaterdag was maar zondag was mn test nog negatief.
Maar hij werd later dus ook geel ( Dit is de bovenstaande test met 22 weken zwangerschap... Heel het achtergrondje is geel maar de strepen zijn nog zichtbaar )
Dames, ik heb vanmiddag een klein beetje oud bloedverlies gehad. Echt een veegje.. daarna helemaal niet meer. Van half 2 vanmiddag tot nu. Als ik normaal ongesteld wordt heb ik meteen helder rood bloedverlies.
Geen paniek!!! Heb je ook krampen gehad? Gewoon vh weekend opnieuw testen!! (Wel knap trouwens dat je zo lang kan wachten....)
Nee geen krampen gehad. Ik had vandaag heel even licht menstruatiegevoel alsof het zou komen maar dat was met 2 minuutjes weer weg. En verder helemaal nergens last van. Ik zag net vijf minuten geleden met afvegen weer een veegje lichtroze. Maar het is zo weinig dat ik het geen ongesteldheid kan noemen Sorry voor de details maar het (veegje) bloed is ontstaan na de stoelgang. Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben. Ja Cindy 24 ik zeg wel heel stoer dat ik tot zaterdag of zondag wacht maar vind het ook moeilijk hoor. Het is dat ik nu op me werk ben anders had ik er miss al een gedaan. Heb er nog 3 van de kruidvat liggen.
Helaas ben ik ongesteld geworden en was de test vanmorgen negatief. Dus toch vals positief getest... Nu op naar de volgende ronde. Ik heb me alvast voorbereid door 20 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten van mat care in te slaan. Nu is het de eerste keer dat ik deze ovu testen gebruik. Zou iemand mij kunnen vertellen vanaf welke dag van mijn cyclus ik met de ovutesten moet beginnen. Ik ben nog maar 3 maanden gestopt met de pil en heb nog een onregelmatige cyclys. Me langste cyclus is nu 43 dagen, daarvoor 37 dagen. Moet ik dan evengoed de 14e dag van me cyclus beginnen met testen of later?
jammer meid van ovutesten heb ik geen verstand helaas... Plaats het eens als een nieuw topic meid...succes!!
Jammer, balen meid! Hoop voor je dat je snel een positieve test mag hebben! Voor de dames die het niet geloofden, probeer het eens, bewijs heeft Fleurtje hier gepost! Jij hebt er niets aan Fleurtje maar wilde het toch nog eens melden: Kv 2v5 krijgt wel degelijk een duidelijk 2e streepje zodra er te veel vocht bij komt, in dit geval vruchtensap.....
Geeft niet hoor Jaira, ik ben blij dat ik het nu weet. Het is voor iedereen goed om te weten dat je dus sapjes uit de buurt moet houden als je test, of rekening mee moet houden als je hem toch weer uit de prullenbak vist Dan krijg je in ieder geval geen valse hoop. Nou met goede moed de volgende ronde in.