Hallo allemaal, Ik heb een vraag aan jullie. Wat denken jullie hierover. Ik heb een cyclus van 28 of 30 dagen. Meestal wisseld dat per maand, de ene maand is het 28 dagen de andere maand 30 dagen. Ik heb de vorige maand een cyclus gehad van 30 dagen dus de kans is groot dat het deze maand 28 dagen zijn. Mocht het zo zijn dan heb ik op dag 14 een eisprong gehad. Het zou mogen kloppen aangezien ik duidelijke cervix afscheiding had die dat aantoonde. Dat duurde tot dag 16. Op dag 20 kreeg ik oppeens wat rozige bloeding, wat daarna ietjes roder werd. Maar dan heb ik het echt over heel klein beetje. Mijn temperatuur staat nu op 37.6 verschild per tijdstip, gister zelfs op 37.8 en ben niet ziek of iets. Ik kan niet wachten om het te weten. Nog 5 dagen te gaan..
Ik kan je natuurlijk geen bevestiging geven maar het klinkt bij mij heeeel positief in de oortjes hoor! Duimen dan maar he
hahahahha!! heeeelll posiii...duimen op voor je !!! dat konde de innesteling zijn(als je goed hebt geklust vanaf dag 14),heb je die roze bloeding nog welleens gekregen?? of is dit je eerste keer dat je het ziet..
Ik hoop het!!! Ja ik ben in mei 5 weekjes zwanger geweest, helaas een miskraam. Maar ook in die maand wat rozige bloeding. Ook ongeveer evenveel. Hoop dat het bij jullie ook gauw raak is!!
Spannend!! Vooral omdat je temp zo hoog is. Als het de tijd ervoor is gelijk een testje doen We duimen!
Bedankt iedereen voor alle reacties. Ik zal het zeker laten weten zodra ik meer weet, i hope soooo...
Nog 3 daagjes te gaan.. Ik voel eigenlijk helemaal niks.. Geen krampjes of iets dergelijks. Kan dat wijzen op '' niet zwanger? ''
Ik voelde ook niets, maar ben ook zwanger! Spannend hoor, het klinkt allemaal erg positief, dus hopelijk is de test dat straks ook!
Hahaha, kom op doe een test Ookal is het te vroeg en is hij negtief, het feit of je wel of niet zwanger bent veranderd er niet mee.. Doe nou doe nou doe nou hahahaha.. Trouwens wanneer is dan je NOD? Velen testen aantal dagen daarvoor al positief hoor..