Is het zo, dat een test per definitie meteen negatief is, als hij roze kleurt na afleestijd? Ziet hem bijna niet meer lol
Hoe veel DPO ben je? Ik had zo'n testje op 9DPO en testte op 10DPO en 11DPO al een stuk duidelijker. Ik zou gewoon over 1 of 2 dagen nogmaals een test doen. Ik zie 't streepje wel, maar ze zeggen dat na afleestijd als negatief beschouwd moet worden. Terwijl mijne ook pas na afleestijd roze werd en ik wel zwanger was.
Bedankt voor jullie berichten! Ik weet niet hoeveel dpo. Zit op cyclusdag 28 dat weet ik wel. Ik ben benieuwd haha.
@Rogijuli, ik zou het echt niet weten. Ik zeg er wel ff bij dat ik wel iets zag, al meteen...maar superlicht. Heb toen een druppel water erin gedruppeld..weggelegd en na een tijd zag ik dit sus staan. In het echt nog een stuk duidelijker, kan er echt niet omheen. Ik beschouw hem wel als negatief, en morgenochtend die ik de 2de. Deze was trouwens met middagurine.
Zie die onderste vrij duidelijk eigenlijk en hij is ook roze als je het mij vraagt! Morgenochtend eens testen! Spannend!
Ik heb vandaag weer getest en het streepje is hetzelfde maar ik zag hem nu wel eerder staan. Ik denk nog steeds niet zwanger. Ik heb nl op dag 10 alleen seks gehad en vandaag is cyclusdag 31. Sowieso late eisprong dus. Dan kan ik niet zwanger zijn toch? Had het streepje veel duidelijker moeten zijn. Ff afwachten nog.
Mijn eerste test was ook een tuurtest en na de aflees tijd positief....ben inmiddels 23 weken zwanger 🙈 dacht ook dat ik niet zwanger kon zijn omdat ik die ronde niet rond te vruchtbare dagen seks had gehad, maar blijkbaar was m'n eisprong later.... Ik zou zeggen positief! Zie toch echt een streepje op je test en bij een negatieve test verschijnt er niet zomaar een streepje
Mijn eerste test, op 9 dpo, was ook pas na afleestijd positief. En ben toch echt zwanger Mijn ervaring is dat de kruitvat/wondfo testen vrij langzaam goed kleuren. Week na NOD zag ik binnen afleestijd wel dat er een streepje kwam. Maar echt donker pas buiten de tijd. Was in begin wel schrikken vond ik.
Dat klopt inderdaad ook. Dat had ik ook. Duurde altijd wel een paar minuten voordat de test op z'n donkerst was
Dank voor de reacties en gefeliciteerd. Alleen, ik heb dus maar 1 dag gemeenschap gehad op dag 10..tis nu dag 31. Had de test toch toch flink positief moeten zijn. Of iig moeten zijn opgelopen?
Nee dan zou het idd niet van een zwschap kunnen zijn. Stel dat je man uitzonderlijk goed zaad heeft en je ei op dag 15 was dan ben alsnog 16 dpo en had er echt een duidelijke streep moeten zijn. Zou het je aankomend ei kunnen zijn? (Lange cyclus dus)
@RogiJuli, dan zou het voor het eerst zijn..mn cyclussen varieren van 28-en langste ooit 35. Of late eisprong + late innesteling?? Kan dat??? Voel wel nu van alles achter schaambot maar dat is dus denk ik menstruatie. Oh en ik had op dag 13 in agenda genoteerd dat ik lage rugpijn had.