Wanneer?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by suusjesanne, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb nu ook ovulatietesten gehaald. Mijn vraag hierbij is: Als je steeds meer positief test totdat er echt een dikke streep staat moet je ' het' dan gelijk doen of moet je dan eerst nog 24u wachten?

Misschien een domme vraag maar ik weet het niet..

Groetjes

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik zou het meteen doen. Zaadcellen kunnen ook wel tot 72 uur leven. En je eitje kan ook springen binnen die 24 uur. Plus dat de zaadcellen even een reis moeten maken.. als je 24 wacht is er een kans dat je aan de late kant bent. Plus dat als je je LH piek hebt, je niet exact kan weten hoelang je die piek al hebt.. tenzij je elk uur een testje doet haha. Ik heb eens een keer om 23 uur s'avonds getest, en ik had toen een LH piek. De volgende dag om 12:00 ook een LH piek. Maar als ik die van 23 uur s'avonds had overgeslagen, had ik niet geweten dat ik al 13 uur lang een LHpiek had, snappie ;)

Weet niet hoe je situatie is, maar het beste zou zijn om de dagen voor je LH piek actie te ondernemen, zodra je je LH piek hebt, en ook nog 2-3 dagen erachteraan...

3. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi Slunae,

Bedankt voor je snelle reactie. Aha nu snap ik het ongeveer. Mijn laatste cyclus was 29 dagen dus ik begin denk ik rond dag 11 met testen.

Bedankt hoor

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    hoi hoi

zat even mee te lezen, ik heb net ook ovutesten besteld
    en inderdaad je kan vanaf dag 11/12 beginnen met testen

Share This Page