Ha meiden... Ik heb een wat wisselende cyclus, maar moet tussen vrijdag en zondag ongesteld worden... Nu is de test vrij duidelijk zichtbaar, alleen wat mij onzeker maakt, is dat het streepje pas tussen de 5 en 10 minuten "echt" zichtbaar werd... Officieel mag ik het maar aflezen tot 5 min. .. Iemand een verklaring waarom het pas later zichtbaar is geworden?.. Bedankt, hoop dat het goed mag gaan allemaal...
als er binnen de 5 minuten er een streepje staat ben je zwanger, hij droogt na die 5 minuten op waardoor hij dus duidelijker wordt. ik zeg zwanger dus gefeliciteerd
Bedankt voor je reactie ; ) Maar tot 5 min was er zo goed als niks te zien... Dus was teleurgesteld... Toch weer even kijken na een paar minuten en toen was hij duidelijk zichtbaar... Bij mijn 2 dochters was ik verwent dat de streepjes al binnen de minuut zichtbaar waren... Vandaar dat dit mij onzeker maakt ; (
kruidvat staat er beetje om bekend dat ze langer de tijd nodig hebben om op te drogen Jou test ziet er niet als een indroger uit dus zeg gefeliciteerd!
Kruitvat doet er op het moment wat langer over nom door te lopen dit is zeker positief hoor meid! Gefeliciteerd.
Fijn al die blije reacties... Hopen over 2 dagen ( als ik me morgen kan bedwingen) een knaller te hebben... misschien durf ik het dan helemaal te geloven... Bedankt voor de positieve reacties ; )
Ik hoop het zo voor je. Bij mij kreeg ik pas een indroger met een half uur ofzo en die streep was veel vager! Dus denk wel dat je zwanger bent en anders morgen weer proberen. Wachten duurt alleen zo lang he??
Nou gewoon zwanger hoor! Kv testen zijn traag tegenwoordig, had ook tuurtest voor de 5 min, en duidelijk bij 10 min.
Vind deze wel erg duidelijk voor een indroogstreep. Ben benieuwd naar je volgende test maar denk toch echt dat het goed zit.
Ik vindt toch wel een duidelijke 2e streep voor een indroger. Dus ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik heb ook met de kruidvat testen gehad dat ze pas tegen 4 á 5 minuten aan héél licht verschenen. Pas 1,5 week later werd het wel snel positief. Ik zeg ook gefeliciteerd!
Fijn om ervaringen te horen dames... Dat geeft de burger moed Ik zal een foto plaatsen als ik weer een test gedaan heb...