Hoi meiden, even mijn verhaal kwijt en advies gevraagd. Ander account gemaakt, vanwege bekende.. 9 weken geleden precies ben ik bevallen van mijn bloedmooie dochter. 16 juni (afgelopen zondag 2 weken geleden) onveilig sex gehad, voor het zingen de kerk uit, gaf tot deze week volledig borstvoeding. 30 juni (afgelopen zondag getest voor de zekerheid) de casette met ochtendurine, de clearblue uit paniek met middagurine (wel paar uur niet geplast en gedronken).. zie foto.. Volgende dag dokter gebeld, en kreeg de mededeling dat het na 9 weken echt geen hcg van mijn eerste zwangerschap kon zijn, en ze feliciteerde me daarom met mijn nieuwe zwangerschap! Ouders voorzichtig ingelicht, zelf verrast maar toch wel gelukkig! Vanmiddag, 2 dagen na die testen nog een CB gedaan uit onzekerheid, wel middagurine, na 2 uur niet plassen, wel geconcentreerde urine en zegt 'niet zwanger'. Ik de dokter weer gebeld, kreeg het advies morgen nog 's een cb te doen met ochtendurine, en nog eens te bellen.. Wat moet ik hier nu mee? Om een bloedtest vragen? Ervan uitgaan dan twee testen vals positief geven, waaronder cb met indicator? Ervan uitgaan dat mijn urine vandaag niet geconcentreerd genoeg is? Ik kan je vertellen, ik was inmiddels aan het idee gewend en ook al is het zo kort op mekaar, ik ben verdrietig omdat ik dacht weer zwanger te zijn, en het blijkt nu toch niet zo te zijn! Zou het dan toch nog en restje hcg zijn geweest? Wat raden jullie aan??? Sorry voor het lange verhaal...
K zelf heb er geen verstand van maar ik zou nog een testje doen met ochtendurine...k denk zelf dat t wel raak is. Vriendin van me is ook zo "kort" na elkaar zwanger geworden. Ze zeggen dat je na een zwangerschap de eerste 3 mnd extra vruchtbaar bent.
Ga morgen ook met ochtendurine bij de huisarts testen, en misschien bloedprikken.. Maar het zal wel niet raak zijn dan Wel slecht dat m'n arts me gefeliciteerd heeft dan..
Dat wilde ik ook vragen.....heb dat van CB nog niet gehoord, maar dat zegt ook niet alles. Ik zou eerst morgenvroeg zelf testen en eventueel bij ha voor een bloedtest vragen als het allemaal onduidelijk blijft.
Weet je wat het is? Als je 2 dagen geleden 1-2 op je cb had staan met middagyrine, had hij dit vandaag ook nog aan moeten geven. Gemiddeld verdubbelt hcg om de 2 dagen. Vandaag had ook posi moeten zijn in mijn ogen.
Ja dat dacht ik dus ook, vandaar de teleurstelling! Maar ergens heb ik nog hoop.. Gewoon omdat twee testen positief aangaven! Maar jullie denken niet dat het nog van de zwangerschap kwam?
Je geeft zelf aan onveilige seks en je testen geven positief aan dus je bent pril zwanger............
Fout... de cb digi met conceptie heeft juist weinig hcg nodig. Echter blijf ik erbij dat het vreemd is dat de test 2 dagen geleden zwanger zei en nu niet meer. Dus nee, ik denk niet dat je zwanger bent.
Of, zoals eerder aangegeven, de testen hebben op haar eisprong gereageerd. In dat geval is het niet gek dat de testen nu weer negatief zijn. In principe zou TS over twee weken dan haar menstruatie moeten hebben als dit inderdaad haar eisprong was. Bovendien heeft ze het wel onveilig gedaan, maar is haar man niet in haar klaargekomen. Voor het zingen de kerk uit. In voorvocht kunnen ook zaadcellen zitten, maar het maakt de kans op een zwangerschap wel wat kleiner.
En als je nu nog een test zou doen, geen digitale. Kijken of ie een streepje aangeeft? Blijft beetje vreemd en vooral onzeker voor jou!
he je nog een kruidvat test liggen. Die zou ik anders evt nog gebruiken en morgen naar de huisarts bellen
Nee heb niets meer in huis, kan morgen pas met ochtendurine bij de ha testen, en s vragen wat die van het eisprong verhaal vinden..