Eisprong daarna nog een positieve ovutest op dezelfde dag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Silvy, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik vraag me iets af.... Kan je op de zelfde dag van je eisprong daarna nog een positieve test hebben? Zit namelijk zo, gisteren kreeg ik s middags om 12 uur echt veel steken in mijn rechterzij en dacht ik nu gaat mijn ei springen (dag daarvoor werd mijn ovutest al iets donkerder, dag 18) S avonds om vijf uur deed ik een test, dag 19, en toen was die echt super donker. Vandaag deed ik weer een test en nu is de streep nauwelijks nog te zien.

Hoe kan die ovutest van gisteren nog zo donker zijn als mijn ei misschien al gesprongen is gisteremiddag?
    Post ook even een foto van mijn testen

Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      65
  2. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    misschien was hij niet gesprongen toen jij dat voelde..? mogelijk was dat wat anders ofzo? spannend he hihi

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De LH-piek kan een aantal dagen duren. De LH-piek zet de eisprong in gang. Je eisprong komt ongeveer 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Je kunt echter niet op een ovulatietest zien of en wanneer je eisprong geweest is. Nog een paar positieve testen na je eisprong is dus heel normaal.

4. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle antwoorden meiden!

@xxmichelle, idd een spannende periode hehe ik heb nog nooit mijn ei gevoelt...

@jippie, oh dat wist ik niet, ik dacht altijd dat na je eisprong de test een stuk lichter moeten worden. En toen kwam ineens die knaltest!

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat je voelt is meestal groeipijn. Het daadwerkelijk springen voelt maar heel weinig vrouwen. Je kan het voelen, maar meestal verwarren we het met de pijn van het groeien van het eitje. En als je een positieve test hebt, is je ei dus nog niet gesprongen!

Deel Deze Pagina