Ja dat bedoelde ik inderdaad Meer dat ze waarschijnlijk zelf 2-3 verwachtte. Maar volgens mijn vk kijken zij niet eens naar die indicatie van cb dus het is idd maar een inschatting
Ja wilde indd net reageren haha Indd dat de streepjes niet aangeven dat ze op digitaal dichtbij de 2-3 zit
Nee, maar 2-3 op een digitale test vertaalt naar een flink donkere streepjestest. De streepjes van TS zijn te licht om 2-3 op een digitale test te krijgen. ( wat overigens ook gewoon een streepjestest is alleen zit er een klein lees-oogje wat de kleur intensiteit van de strepen leest en deze vertaalt naar 1-2 , 2-3 of 3+)
Bedankt voor jullie reacties dames . Heel eerlijk gezegd, voelt het ook niet goed. Heb veel buikpijn, en geen enkele zwangerschapskwaal. Ik ga morgen nog een test doen, en als die nog lichter is, even de vk bellen over wat te doen..
Duim voor je dat die toch opgelopen is.... kwaaltjes mag dat hoeft nog niet perse met 5 weken. Maar ik heb het zelf ook 2x gehad en toen was het mis.... En ergens voelde ik dat dan altijd. Dikke knuffel in deze onzekere tijd het is slopend.... Duim voor een mooie oploop vandaag!
Hoi dames, Vandaag weer een test gedaan, niks op te zien binnen de 5 minuten.. verloskundige gebeld, en die gaf aan dat het een miskraam is. Moet nu eerst afwachten of het vanzelf komt, en heb voor volgende week dinsdag een echo en om te kijken hoe dan verder