Iemand ervaring met testjezelf cassete ?(zwangerschapstest)vandaag 7 dpo en kruitvattest erg licht hierna een testjezelf gedaan. Deze is veel duidelijker. Zie foto . Ben benieuwd of jullie het ook zien!
Ja ik zie hem! Al is 7 dpo wel errug vroeg hoor!! Spannend, ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen
Hey panter! Ik heb de testen ook al bij de andere forum geplaats. En het is inderdaad erg vroeg 7 dpo😶 Ik hoop zo dat het geen vals alarm is!
Ik lees hier altijd een dag ertussen laten, dan verdubbelt de hcg. Maar voorlopig gefeliciteerd! Misschien ga ik zondag ook alvast testen, wie weet...
Sorry ik zie niet zoveel... waar is de foto van de KV test dan? En idd 7DPO is wel erg vroeg. Gemiddeld nest het vruchtje tussen 7DPO en 10DPO pas in, daarna wordt hcg aangemaakt. Dit wordt per 2 dgn verdubbeld, dus beste kan je rond 12 DPO met ochtend urine testen.
Dit is de foto van de kruitvattest , voor ik water heb gedruppeld. Deze is veel minder duidelijk dan die van testjezelf. In mijn eerdere bericht heb ik geschreven waarom ik zo vroeg heb getest. Ik denk dat mijn gevoel het van mijn verstand heeft gewonnen .
Links voor het druppelen en rechts erna. Kan me voorstellen dat het niet te zien is. Maar met het blote oog zie ik her zonder te turen .
Bedankt allemaal voor het meekijken😊 ik ga morgen nog eens testen en kijken of de streep al wat duidelijker is. Nu heb ik in de middag getest . Moet ik dan wachten tot .morgenmiddag met testen (na 24 uur )of kan ik ook in de ochtend testen?
Ik wil je niet ontmoedigen zulke streepjes heb ik wel eens gehad op de cassette van test jezelf en bij mij was het niks gewoon een voorgedrukt streepje helaas , ik hoop voor jou natuurlijk dat dit gewoon het begin is van een knaltest !! Op je kruidvat zie ik helaas niks meid ! Succes meid duimen draaien voor je !! X x
HoiTrutje, Oh dat wist ik niet😯. ik hoop dat het deze keer wel een echte streepje is! Hoe zit het met jou ,ben je al zwanger inmiddels??
Nee meid helaas niet ,volgens mij kennen wij elkaar uit het nod forum ! Het mag wel eens tijd worden voor ons vind je niet 😜 X x
ik vertrouw die testjezelf cassettes niet meer, heb vaker zulke streepjes gehad terwijl ik niet zwanger was. Ook kruidvattesten zijn bekend met indroogstreepjes, en je bent nog wel erg vroeg.. neemt niet weg dat ik uiteraard voor je hoop dat je zwanger bent. Succes met afwachten!