Ovulatietest tips

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debstertjuh, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Tijdens mijn afgelopen cyclus heb ik mijn ei op proberen te sporen met de testen van kruidvat en daarnaast ook nog met die van de action. Maar helaas geen duidelijke positieve test gezien...
    Welke testen zouden jullie me aanraden? Was van plan om iets op Internet te bestellen (iets van testjezelf.nu, sensitest, matcare, o.i.d.). Maar geen clearblue, dat vind ik wel een beetje duur.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, ook van meiden die kruidvat en action niet geweldig vonden! En nu een ander merk gebruiken

2. samaa

samaa Niet meer actief

Zwanger en Kids dipsticks zijn goedkoop en duidelijk vond ik

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik had er 20 voor €2,- via eBay. En ben nu waarschijnlijk zwanger ☺️

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ik gebruik altijd de dipsticks van sensitest, die geven bij mij het duidelijkst mijn ei aan. Geen getwijfel, gewoon eerst bijna niks te zien en dan steeds donkerder

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zwanger & Kids dipsticks werken bij mij het beste.

6. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik test nu twee maanden met action en op beide maanden een knaller gevonden... Begin op dag 12 te testen en als ze iets duidelijker worden heb ik meestal de volgende dag een knaller! Zie mijn testjes hieronder... Daarvoor heb ik alleen maar hele lichte lijntjes... En in een keer een dag voor mijn knaller een duidelijkere lijn..l als ik die heb test ik binnen twaalf uur weer en dan heb je een knaller... Maar je moet wel veel geduld hebben hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      48,6 KB
      Weergaven:
      3
  7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zwanger en kids, sensitest en testjezelf.nu

Dat zijn voor mij goede geweest

Nog een tip als me test en je merkt dat ze oplopen, test dan 2 x per dag dan mis je je piek ws niet

8. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van zwanger en Kids had ik afgelopen keer de zwangerschapstest. Werken idd duidelijk, alleen niet het gewenste resultaat! Haha, maar daar kan de test niets aan doen ;)

9. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen maand voor het eerst met action testen mijn ei opgespoord. Ik vond ze heel duidelijk. Ik heb wel meerdere keren op een dag getest.
    En het is gelukt want vanmorgen had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen!

Deel Deze Pagina