Intelligender (geslachtstest) ervaring mee?

Discussion in 'Zwangerschap' started by sas2008, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn zus is momenteel in Amerika en neemt een Intelligender-test voor me mee. Met zo'n test kan je met urine vanaf 10 weken zwangerschap zien of je een jongen of meisje krijgt.

Ze zeggen dat het 80% zekerheid is maar vroeg me af wie hier ervaring mee heeft? Mn 20-wkecho duurt nog paar weekjes dus was even benieuwd hoe accuraat zo'n test is!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    volgens mij is er al eens een vraag geweest over deze test op dit forum... zou je ff terug moeten zoeken, is wel ff geleden volgens mij. Ik kan het nu niet zo snel voor je vinden, sorry.

Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je niet helpen.

xxx sas

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    haha goed dat je het gevonden heb! Ik wist dat er een topic was geweest, ben alleen nie zo handig met zoeken blijkt hahaha.

Maar echt veel info geeft die topic niet...

xxx sas

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    met zon test heb ik zoiets van.. je kan wel roepen 80% zekerheid... maar blijft toch 50/50 in mijn ogen :)

6. miss mama

miss mama Lid

Aug 26, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gedaan vorige week, de test gaf aan een jongen, maar mijn man en ik denken allebei nog steeds dat het een meisje wordt haha. Was leuk om te doen, maar ik moet het toch eerst op de echo zien voor ik het geloof :p

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Als je hem toch krijgt... gewoon voor de leuk toch?
    Laat je nog wel even weten of het klopt? Als je toch over 3 weken je 20 wk echo hebt.;)

Ik heb even op hun site gekeken, had er nog nooit van gehoord.
    Blauw betekend jongen en oranje betekent meisje. Zul je zien dat je een soort van groene kleur krijgt , :pweet je nog niks:D
    Ik vind het best prijzig. Als ie in de drogist had gelegen had ik het vast uitgeprobeerd. Nu niet meer, want ik weet het al...

8. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik heb hem gedaan, er kwam bij mij een jongen uit...
    ik ben benieuwd of het waar is...als je erop googelt is 50% posi en 50% nega...

9. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Laat t zeker nog weten bedankt voor jullie reacties!

10. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em ook gehad toen dr tijd. Enne er kwam uit dat ik een jongen zou krijgen en idd ik heb een kleine ventje nu!
    :)

Tis een leuke test....gewoon voor de fun!

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
  12. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Heb m gedaan en er kwam duidelijk een meisje uit! Nu nog even wachten tot de echo maar t klopt wel met mijn voorgevoel. Laat t tegen die tijd nog even weten of t klopte

13. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Heb de echo gehad en het is een jongetje! De test klopt dus niet, mijn zus heeft m ook gedaan en bij haar klopte het ook niet. Dus mijn advies: verspil je geld niet!

En het is niet alleen om het geld, voor mijn gevoel was het al vrij zeker dat het een meisje werd en dan is t toch even omschakelen. Alles zag er gezond uit, dat is uiteraard het belangrijkste maar ik zou de test vooral niet doen en rustig afwachten tot de 20-wekenecho.

Alle zwangeren: voorspoedige zwangerschap & goede bevalling toegewenst!

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Leuk dat je het nog even laat weten. Enne gefeliciteerd met je jongetje in wording!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja hehe.....hahaha

Maar leuk een jongetje!!

16. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,449
    0
    0
    Gefeliciteerd een jongen!!

hahaha ja die testen (fabrikanten) spelen handig in op de hormonen van vrouwen en hun nieuwsgierigheid :D

17. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Dank jullie wel!

En het is inderdaad een geweldige marketing-truc, je hebt sowieso 50% kans dat de test klopt en onze nieuwsgierigheid is zo groot hahaha!

Ben helemaal blij met mn kleine mannetje die onderweg is, dan hebben we straks een dochter en zoon prachtig!

18. Alita

Alita Niet meer actief

mooi sas~!!!:D

19. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    ik wou nog even laten weten dat de test bij mij OOK niet klopte, hij voorspelde 2x!!! een jongen en we krijgen een meisje!!!!

Share This Page