Hi Mommy's to be ! Momenteel zit ik in de 3e ronde, mijn eisprong heeft op 17 Nov 16 plaatsgevonden, waarbij ik een onregelmatige cyclus heb van Min 31 dagen en max 35 dagen. Ik heb na mijn laatste menstruatie ongelovelijk last gehad van mijn borsten, rug, misselijkheid . Na mijn eisprong merkte ik dat ik geen afscheiding meer zag op mijn slipje en normaal gesproken heb ik altijd afscheiding, maar op dit momemt geen, waar bij ik last heb van een opgeblazen buik ( ook gevoel ), winderigheid, misselijk in de ochtend ( heel licht ), hongerrrr!, krijg kleine puistjes op mn gezicht waar ik normaal geen last van heb. Mijn NOD zal ong rond 1 Dec 16 plaatsvinden ( i hope not :x ) Zijn er meerdere mommy's die soort gelijke symptomem hebben ervaren or mommy's to be die het nu ook ervaren ?! Kisses Mommy to be 4
Klinkt bekend. Al heb ik nog lichte afscheiding soms maar wel gevoeligere borsten en winderigheid en meer puistjes en pijn on onderrug, opgeblazen gevoel etc. Mijn NOD is 28 nov
Zojuist wel beetje afscheiding, wel last van steken aan de linkerkant van mijn buik en rechterborst! Merk ook dat ik veel honger heb, na 10 minuten alweer honger heb al heb ik mezelf volgepropt. Hopen dat the Red devils zich de aankomende maanden maar verstoppen!
Laten we het hopen ja! Afscheiding is bij mij tot niet toe echt weg, Die buik en winderigheid blijft En heb soms wat misselijkheids gevoel Verder idd honger en wat me opvalt is dat ik heel erg dorst heb.. Ik moet nog 5 dagen wachten tot m'n NOD Wil jij al eerder gaan testen of wacht je tot na je nod
Missrlijkheid heb ik last van wanneer ik een beetje wakker begin te worden. Heb geen last van mijn rug gelukkig; nog 8 dagen voor mn NOD. Ik heb een aparte cyclus dus denk dat ik wacht tot 35 dagen, dus uitstellen om teleurstelling te voorkomen. En ju
Vooral de winderigheid herken ik! Nu juist wél (kleurloze) afscheiding maar ben al voorbij NOD en zie banner, ik heb dus positief getest! Ik duim voor jullie !