Hallo Meiden, ik heb weer eens een vraag, deze maand bijna elke dag of om de dag "geklust" zit nu 5 dagen voor mijn nod ben enorm moe en met vlagen kotsmisselijk. Maar toch heb ik zoals bij elke aankomende menstruatie veel puistjes in mijn gezicht. Dat is echt hèt teken dat ik bijna ongesteld moet worden. Kan dit toch nog een zwangerschap zijn? Lieve groetjes Noor
Tja, het kan allemaal. Je kunt helaas niets anders dan afwachten of je menstruatie doorzet en anders een testje doen. Succes!
Afwachten het kan alle kanten nog op... Moeilijk he? Nog heel even geduld dan zal je het weten.👍
Zwangerschapssymptomen lijken idd veel op bijna-ongesteld-symptomen. Hier ook iemand met zere borsten, uitgeput, steekjes in onderbuik etc etc. Maar dan denk ik het kan net zo goed zijn dat ik moet menstrueren. Het enige wat je kunt doen is wachten..!
Idd het lijkt allemaal zo op elkaar. Nu had ik gister wel menstruatiekrampen terwijl als ik ongesteld word voel ik helemaal niks dan moet ik die dag voor de zekerheid maandverband in doen want daar voel ik nooit iets van dat viel me wel op maar dan nog...
Het kan inderdaad nog. Wel is het zo dat als je misselijk bent etc en de klachten zijn zwangerschap symptomen zou je al licht positief kunnen testen. De symptomen komen namelijk door hcg
Ik heb vanochtend 3 dagen voor nod een action test gesaan omo wit. Dus mijn hoop is weg, wel had ik eergisteren dus die kramp en weet ik niet of dat een innesteling kan zijn als je 4 dagen voor nod nog krampen hebt... weet iemand hier iets van? 4 dagen voor nod nog een innesteling
De innesteling vindt meestal plaats tussen 5 en 10 DPO het kan dus theoretisch nog een innesteling zijn geweest. Dan zou je over 2 dagen sowieso wel iets op de test moeten zien. Mijn duimen draaien voor je !
Super! Bedankt voor het beetje hoop. Ik ben pas 20 maar woon samen vriend werkt fulltime en we zijn er klaar voor
Zit pas op dag 26 maar bent net ongesteld geworden 3 dagen te vroeg maar dat heb ik wel eens vaker gehad
Dan heb je dus een wat wisselende cyclus en dat is helemaal niet erg. De ene vrouw heeft een cyclus waar je de klok op gelijk kunt zetten en de andere vrouw helaas niet. Dat verschilt af en toe met een paar dagen. Over 3 dagen te vroeg spreek je als een constante cyclus hebt van in jouw geval 29 dagen en dus nooit eerder of later dan 29 dagen. Weet je wanneer je eisprong is geweest door middel van ovulatietesten of temperaturen?
Nee ik weet deze maand niet wanneer mijn eisprong is geweest, normaal voel ik hem een paar dagen steken. Ik ben nu net 1 dag niet meer ongesteld en heb geel witte afscheiding kan dat?