Net een ovulatie test gedaan, ik heb er gelijk 4 gedaan, omdat deze gratis waren en over de datum.. Kijken of het allemaa hetzelfde aangaf.. Gisteren was er nog geen streepje. Is dit een ovulatie.. De onderste 2 zijn met een nieuw plasje. Alvast bedankt
Ik zou voor de zekerheid nog even testen met een goede test(niet over datum),maar denk dat je je piek te pakken hebt.Ze lijken even donker op de foto,tenminste de onderste 2.Alleen om het feit dat ze over datum waren,zou ik nog wel een keer testen vandaag.
Hier een keer per ongeluk LH-testen gebruikt die over de datum waren, werkten voor geen meter. Kreeg hele rare resultaten. Toen kwam ik er ook pas achter dat ze over de datum waren . Ik zou dus zeker nog even testen met goeie testen.
Bedankt voor jullie reacties. Nou voel me wel een idioot nu. Had gisteren mijn ovulatie testen opgemaakt die niet over de datum waren... Omdat ik dus van een vriendin 27 nieuwe kreeg heb ik geen nieuwe gekocht die dag.. Blijken die dus over de datum te zijn.. Gisteren nog getest en negatief(net als de goede datum) vandaag had ik dus 4 testjes gedaan.. Omdat ik schrok van het positieve resultaat. Dus ze waren alle 4 best donker. Ik heb net nieuwe gehaald, en die was negatief.. Heb dus ook een over de datum geprobeerd en deze was ook niet te zien.... Grrrr wat moet ik nu denken? Is het normaal dat ovulatietesten 2 dagen positief blijven, dan weet ik meer..