Ik heb 30 december een miskraam gehad. Ik bleef daarna testen en het werd elke keer wat lichter. Nu heb ik vandaag weer een test gedaan en die is veel donkerder ? Wat moet ik hier van denken...
Ik heb hem als bijlage geupload maar weet niet hoe ik hem hier moet krijgen. Helaas heb ik mijn andere testen wel weg gegooid en deze van vandaag nog. Dacht immers ook niet dat ik ze nog nodig zou hebben aangezien het iedere keer minder werd.
Hmmm misschien even een vk bellen? Misschien dat je even bloed kan laten prikken. Is het echt duidelijk een verschil? Heb je dezelfde testen gebruikt?
Ja heel duidelijk zelfs. Ik dacht nu wel van er zal geen streepje meer zijn. Daarom schrik ik hier wel even van. Het zijn de zelfde testen idd.
Ik heb ongeveer 4 keer getest na me miskraam en het werd steeds lichter en lichter. En deze op eens vergeleken met de andere veel donkerder.
Het kan zijn dat er restweefsel is achtergebleven wat nu zorgt voor die stijging... Hoe ver was je? En sterkte trouwens Ik zou toch even een vk bellen hiervoor, zij kan je vertellen wat je kan doen. Maar als je helaas je kindje verloren bent hoort hcg te dalen, wat het in eerste instantie ook deed bij jou. Als het weer stijgt moet er iets zijn waardoor dit gebeurd. En dit moet dan nagekeken worden... Even bellen dus...
Dankje wel! Het was meteen fout gegaan eigenlijk. Met 5 weken ben ik het verloren. En heb ook een echo gehad waar alles schoon uit zag. Ik denk dat ik zo nog een test ga doen om de zekerheid en betrouwbaarheid van deze te bekijken en als die ook donkerder is dan ga ik even bellen. Bedankt voor je advies!
Oké ja dat is vreemd, maar hier ook een vergelijkbaar verhaal meegemaakt, was alleen iets verder dan jou. Ook een echo gehad waarop niks meer te zien was, dag later verloor ik opeens alles op de wc tot mijn grote schrik. En zelfs daarna steeg mijn hcg tot 2x toe. Nooit gevonden waardoor ... Ik heb er best even een tijdje over gedaan tot alles weer op nul stond. Nu wil ik niet zeggen dat dit ook bij jou gebeurd maar als testen opeens weer duidelijker worden moet dit zeker nagekeken worden. Ik moest toen elke week bloedprikken enz... Ik ben eens benieuwd naar je test.. Hoop voor je dat die gewoon lichter is.
Jammer dat je dit ook hebt moeten mee maken. Het was zeker een moeilijk periode voor je geweest. Ik zelf ga het maar loslaten en niet meer opnieuw testen. Het maakt je alleen maar onzeker en gek. Heb nu een hele lichte test dus dan laat ik het maar voor wat het is.
Ja was een hele moeilijke periode.... Maar als je nu een lichtere test hebt is je hcg aan het afnemen Even rustig aan doen nu en alles verwerken... Is niet niks allemaal... Nogmaals sterkte hiermee...
Kun je niet gewoon opnieuw zwanger zijn? Dat je je eisprong hebt gehad zonder dat je het gemerkt hebt? Welke datum was je mk? Je kunt een foto plaatsen door op het paperclipje te drukken, foto kiezen, klikken op uploaden, even wachten, en als ie geupload is dat scherpje afsluiten en je bericht typen. Dan zou ie er bij moeten zitten als het goed is.
Dit is de action test. Die ik in de ochtend heb gedaan. Tralala dat is echt onmogelijk haast want heb op 30dec me miskraam gehad.
Opnieuw zwanger zijn lijkt me ook onmogelijk... Je moet eerst een waarde hebben die laag is zodat je een ei hebt, dan moet je nog bevrucht worden en pas 14 dagen daarna kun je testen.... Even ter info... Ik kreeg begin dec de mk en pas eind februari was mijn hcg laag genoeg.... Het kans soms lang duren. Nu was mijn situatie uitzonderlijk hoor...