Zit pas op 7dpo en toch getest. Maar denk negatief. .. zien jullie iets? En wanneer kan ik op ze vroegst testen?
Nee sorry ik zie nog niets, maar je bent zoals je zelf al zegt ook wel er erg vroeg bij. Dus wat er niet is, kan nog zeker wel komen.
Dat durfde ik nou eigenlijk niet te zeggen maar dat dacht ik dus ook... Wanneer zou ik weer kunnen testen?
Het innestelen vindt plaats van 6dpo-10dpo, pas dan komt er hCG vrij. Testen gaan uit van 14dpo, maar 11-12dpo lukt vaak ook wel om een streepje te krijgen. 7dpo is echt veel te vroeg.
Kwalen krijg je niet al 7 dagen na de eisprong... Ik zou zelf echt tot minimaal 10 dpo wachten met een nieuwe test.
Ik zie op deze test nog niks. Zou nog een paar dagen wachten. Zelf testen ik op 10 dpo licht positief
Achteraf vind ik t ook zo dom van mezelf dat ik toch gestest heb terwijl ik weet dat het niet kan. Maar omdat ik zo last van me buik heb toch gedaan. Dus teleurstelling. En dan geef k de hoop toch weer op... Maja dinsdag nog een poging
Zo bizar en zo snel alweer... Ben echt happy en vind het weer eng tegelijk De streep is in het echt duidelijkertrouwens