Test drang

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nikske89, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Voor mij is dat dus anders, de symptomen kwamen al 3 dagen voor NOD. En anders merk je het wel aan het overtijd zijn...

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo,

Hier ook iemand met een testdrang.
    Ik vindt het lastig om te wachten met testen tot mijn NOD. Als ik geen testen in huis heb gaat het een stuk makkelijker.
    Vorige maand getest en postitief (predictor) toen ik blijvende ging halen voor in het eventuele fotoboek NEGATIEF (heb nog wel 6 testen gedaan)! en 2 dagen erna ongi :(:x
    Ik vindt het nu wel extra spannend om te testen en durf niet meer zo goed, bang voor een negatieve test. (ik heb iemand laten pendelen en die zei dat ik zonder MMM niet zwanger kan raken, iemand anders zei weer van wel dus tja!)
    Ik zit vandaag op 36 dagen en mijn langste is 38 dagen.
    Ik voel elke maand andere dingen die eventueel kwaaltjes kunnen zijn voor een zwangerschap maar helaas, mijn lichaam houdt mij voortdurend voor de gek!
    We wachten vol spanning af en ik hoop niet dat ik over de 38 dagen ga (tenzij ik zwanger ben) maar daar heb ik niets over te zeggen helaas :x.

groetjes Dorianne en suc6 met wachten.

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Ik herken de testdrang ook. gaf bakken met geld uit aan zw en ovu testen. Ik teste ook altijd ver voor mijn NOD. Slaat nergens op natuurlijk. hahaha, maar het is zo leuk!
    Tegenwoordig heb ik dat niet meer, gelukkig.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff weer een ochtend overleeft zonder te testen, vandaag heb ik het wel erg moeilijk hoor. Ik voel ontzettend veel "speldensteekjes" iets boven mijn linker lies. Dus het was ontzettend moeilijk om niet te testen vanochtend, maar het is gelukt.

Weer een dag dichter bij NOD!!!

Still hoping....

5. alien

alien Niet meer actief

Ik heb ook nog niet gestest hoor! Ik wacht ook echt tot vrijdag al denk ik dat het niet nodig zal zijn en dat ik ongesteld ga worden 1 deze dagen! Hoe frustrerend!

6. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik herken het ook...zit nu in een lastige situatie: half november een miskraam gehad (MA) en ken mijn cyclus nu niet. Ik wil echt niet te vroeg testen omdat die onzekere periode dan zo lang duurt....en ik ben bang ben voor nog een miskraam (heb er al een aantal gehad). Ik probeer nog anderhalve week af te wachten.

7. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hoi ik herken die testdrang ook hoor.

de vorige ronde heb ik ook te vroeg getest omdat ik echt dacht dat ik me anders voelde, maar helaas negatief getest en dezelfde dag nog ongi geworden.

de ronde daarvoor heb ik pas op NOD getest, negatief en werd pas de dag erna in de late namiddag ongi.

Nu zit ik weer rond NOD en heb het vreselijk moeilijk om niet te testen. want ik voel me weer zoooo anders. erg hé

8. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik heb mijn testdrang niet kunnen weerstaan, ik zou pas vrijdag testen (zit op 37 dagen van mijn langste cyclus 38 dagen) . Ik kon het niet laten om vanmorgen te testen en eindelijk : POSITIEF!
    ons geluk kan niet meer op...
    Om de drang niet te kunnen weerstaan ga ik morgenvroeg naar de huisarts voor een dubbele check en ja hoor weer een zwangerschapstest....blijft verlijdelijk! ;).

groetjes Dorianne

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Dorianne,

Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!:)

11. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Heeey gefeliciteerd zeg!

Ik heb ook altijd testdrang, vorige twee maanden was ik ook heel licht posi maar jammer genoeg is t vruchtje niet blijven zitten... Nu de 3e mn eisprong gehad, ben sinds deze maand begonnen met tempen. Hoop dat mn testdrang dan wat minder is omdat ik mn temp in de gaten hou hahah. Heel veel mensen testen al positief 10 dagen na eisprong dus ik hoop dat ik over 6 dagen die testdrang nog kan onderdrukken.. nog 10 of 11 dagen tot nod... pff spannend!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn testdrang werd net te groot :( ik zit op mijn werk (huisartsenpraktijk) heb vanochtend al 2 zwangere vrouwen het goede nieuws mogen vertellen en ik hoorde de testen gewoon op me roepen.

Reseltaat: zo negatief als maar kan :(

Pfff stom stom stom!!!!

13. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe

Dat lijkt me ook super moeilijk hoor, dan word je er echt mee geconfronteerd.
    Ik zou precies het zelfde gedaan hebben.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik baal echt van mezelf, soms zou ik een ander beroep willen, waar geen dozen vol met testen liggen!!!

15. Denies

Denies Lid

Dec 2, 2009
    63
    1
    0
    tjah hoe vaag het ook is, ookal werk je daar niet het is ongelooflijk hoeveel je ineens hoort of ziet over zwangerne of baby's!!:$ net zat ik rtl boulevard te kijken en er waren al 3 zwangeren voorbij gekomen..;)
    maar lijkt me idd ook vervelend op zon moment, geloven jullie trouwens dat mensen het aan je kunnen zien dat je er mee bezig bent of al zwanger bent..?

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja dat geloof ik wel ja, ik kan vrijdag op zijn vroegtst testen en ik krijg vandaag al 2x te horen dat ik er anders dan anders iet zie.... ik zou er strakender eruitzien? en me buikje zou al wat opgezetter zijn:(

17. bergje

bergje Bekend lid

Dec 1, 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ik kan ook niet wachten tot ik mag testen.....en nu mag het nog niet!!
    ik heb wel tussendoor stiekum al een keer getest..maar jah...negatief!

weet niet of ik nog 7 dagen kan wachten

18. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik heb geen testdrang meer, want had deze ochtend bij het afvegen helder rood dus is het deze ronde weer niks

19. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhh Yaraah BALEN is dat he?!!! Echt shit voor je! :(

20. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ja echt balen en heb net twee vriendinnen die bevallen zijn en dan twee andere die drie maanden ver zijn...

Share This Page