Test drang

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nikske89, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

2. franzje

franzje Lid

Nov 25, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij dat er een streepje te zien is gefeliciteerd meid!!
    Ik heb vanochtend niet zwanger getest, maar hou natuurlijk hoop dat ik deze maand een 29 dagen cyclus heb en misschien morgen positief test, of dat ik gisteravond teveel cola light heb gedronken en daardoor niet positief test. Ik blijf excuses zoeken zo vermoeiend!
    Hoe staat het de rest?

3. Maya82

Maya82 Actief lid

Nov 9, 2009
    337
    0
    0
    België
    @franzje; ik ken het gevoel, zit in dezelfde periode als jij en zit ook over vanalles en nog wat te piekeren :)

hopen op een positief testje dit weekend of anders zo snel mogelijk... ikzelf ga PROBEREN te wachten tot maandag als de duiveltjes er nog niet zijn...

4. franzje

franzje Lid

Nov 25, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maya ik vind het heel knap dat je dat doet, succes en hopelijk heb je een positief resultaat maandag!

5. Maya82

Maya82 Actief lid

Nov 9, 2009
    337
    0
    0
    België
    thx franzje!

vandaag superdagje gehad! voelde me echt zooooo happy en totaal geen ongi-krampen of pijntjes, niets, alleen happy :):):)

morgen ga ik de testen al kopen en dan zal het moeilijker worden om te wachten, maar ik ga echt wel tot maandag wachten hoor! ik moet van mezelf :D

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Heb vanochtend een paar druppels helder bloed verloren en vanmiddag en heeeeel klein beetje bruinverlies. heel raar want ik verlies normaal alleen bruinverlies NA mijn ongi.

Nu heb ik niets meer, testen zijn negatief, dus het zal nog wel doorbreken ?!!?!?!

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Test van vanmiddag

View attachment 35563

Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen hoewel ik me wel raar begin te voelen, lichte ongi krampen :$ en een beetje misselijk gevoel alsof ik ontzettende honger heb.

8. franzje

franzje Lid

Nov 25, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen nikske dat je lichaam je zo laat twijfelen. Sterkte!
    Lynnami volgens mij mag je het volste vertrouwen hebben!! Bij mij nog geen rode duivel, maar wel een rood voorgevoel
    X

9. franzje

franzje Lid

Nov 25, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

ik zie dat iedereen weer met een nieuwe cyclus is begonnen, nieuwe ronde nieuwe kansen!!
    Veel succes en hopelijk kunnen we straks de testdrang wat onderdrukken en hebben we een positieve test in de hand!!

10. franzje

franzje Lid

Nov 25, 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ten eerste wens ik iedereen een heel gelukkig en zwanger 2010:D!
    hoe is het met jullie? Ik moet zeggen dat ik het to nu toe vol kan houden, maar ik weet niet hoe het tegen het einde van de week is;)!

X

Share This Page