test echt of vals wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lana1989, Jul 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lana1989

lana1989 Lid

Jul 3, 2016
    79
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben mijn 3e cycles dag purogon 50 gaan spuiten donderdagochtend 23 juni heb ik ovitrelle 250 gespoten en op 25 juni heb ik de mijn eerste inseminatie gehad (mijn man heeft erg goed zaad beter als gemiddeld ) nu heb ik gisteren middag een extra gevoelige test gedaan van de kv zie de foto vandaag de cb test die gaf niet zwanger aan ik zou graag jullie mening en ervaringen willen lezen alvast bedankt! Grt lans

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,938
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je zat gisteren nog maar 9 dagen na de ovitrelle en helaas moet ik melden dat dit resultaat gisteren nog van de ovitrelle kan zijn.
    Zeker zo'n gevoelige test als deze zal al uitslaan bij het laatste kleine beetje.

Het enige wat je kan doen is over 2 dagen nogmaals testen met de predictor en hopen dat de test is opgelopen.

3. lynole

lynole Fanatiek lid

Nov 22, 2014
    1,433
    587
    113
    Female
    Helaas kan dit van de ovitrelle zijn. ik had op dag 10 een negatieve test van de action. Met de extra gevoelige krijg je sneller een resultaat als er nog maar iets in je lichaam zit.

Share This Page