Hoi meiden, Ik zit met een vraag. Vorige maand was bij mij een en ander niet goed gegaan, maar dat weten jullie al. Begin deze maand lag ik een keer op bed en vroeg ik mijzelf af of het deze maand wel zal lukken. Met die gedachten vil ik in slaap. Ik kreeg me toch een droom... Twee eiren, heel mooi, wit op een schoteltje en getaal 40. Ik was wakker en wist niet meer wat ik moest denken. 8 mei was mijn eisprong. Sinds dien opgezette buik die niet ik alleen kan zien. Volgens de calculator zou ik vandag innesteling moeten hebben. Ik werd om half vier s'nachts wakker omdat ik had zo drukkend gevoel bij mijn onderbuik alsof mijn blaas heel vol was, even gauw naar WC, bijna niet geplast, maar die gevoel had mij tot vroege uurtjes wakker gehouden. Heb het nu nog steeds, en honger, heel erg honger, ook raar want ik eet mestaal om een uur of 1 s'middags. Het is heel vaag allemaal, maar nou vraag ik me af: zou het kunnen?
het zou kunnen hoor. Bij mij, de dag na het klussen wist ik het eigenlijk al. Maar ik wilde mezelf niet teveel voor de gek houden. Wat als het nou niet zo zou zijn. Ook een paar hele vage dromen gehad (nog steeds droom ik onrustig en vaag). Maar het zou goed kunnen hoor. Nog een paar dagen wachten en dan gaan testen. En in de tussentijd aan andere dingen proberen te denken. Dan gaat de tijd sneller.
Gek genoeg ik ben nu niet zo gestrest zoals vorig maand, toen kon de tijd voor mij niet snel genoeg lopen, nu ben ik wel rustig en ik wacht gewoon mijn NOD, of langer. Ik heb al ervaring met vroeg posi testen, wil niet nog een keer meemaken, gewoon wachten en van de zoon geniten. Alhoewel, je onderbewustzijn zegt toch heel wat anders, hahaha
he 4x mamma Bij mijn oudste wist ik het ook meteen. Heb zelfs de dag erna overgegeven. Dit is gebleven tot de zes maand. Bij mijn volgende zwangerschappen wist ik het niet. Dit komt oa door de vijf miskramen die ik heb gehad. Je vertrouwen in je lijf is weg. Maar het is echt wel mogelijk. Dan nu nog maar eventjes genieten van het feit dat je niet weet dat je zwanger bent. En lekker dat glaasje rosé vanavond nemen geeske
Nee, ik heb geen hersteloperatie gehad. Maar vorig maand was ik wel zwanger. Het is wel misgegaan, maar ik had drie posi testen. Dus.... Mijn gyn zegt ook dat na dichtbranden van eileiders heb je dergelijk kans op spontan herstel van eileiders. Mijn drukkend gevoel is wat minder vandag, maar heb wel al twee dagen hoofdpijn en om de half uur honger. Ik wou eigelijk even vragen of het kan zijn dat innesteling maar in een dag klaar is.
hoi 4xmama, het kan zijn dat je er heel heel veel mee bezig bent en elk lichamelijk gevoel probeerd te "matchen" met een zwangerschap. Ik denk dat iedereen met deze plotselinge veranderde temp zichzelf anders voelt dan normaal
het ziu goed kunnen, maar je zult toch nog geduld moeten hebben hoor, ik voelde ook al vanalles vanaf men innesteling en ben er nu ook helemaal overtuigd van zwanger te zijn, want normaal voel ik niets ... X
Weet je, vreemd genoeg ik ben deze maand niet echt bezig, het was meer mijn verhaal even kwijt, ik heb wel een test in huis, maar ga hem niet gebruiken tot dat ik echt paar dagen overtijd ben, en niet eerder. Want hoe gek ik mijzelf ook maak, als ik zwanger ben, dan ben ik zwanger, mocht het niet zo zijn, dan is het niet zo. En stres in dat gevaal spelt niet in het voordeel. Kortom ik wacht af, punt! Even iets anders, SORRY VOOR ONSMAKKELIJKE VRAAG Mijn afscheiding is al twee dagen kwarkachtig, ik heb vandag daar aan geroken en die ruikt naar menstruatiebloed, sorry nogmals, weet iemand wat het kan betekenen, ik heb het nooit eerder gehaad. Ik controleer het regelmatig naar kleur, geur en substantie, het is niet geel, ik heb geen jeuk of zo, en het is echt vanaf giesteren. Vaag allemaal.
Hen je daar ook last van? Bij mij gaat het op en neer. Die vreemde afscheiding is af en toe, maar drukkend gevoel is er weer, ook niet continu. Moet geel vaak naar WC omdat ik denk steds dat mijn blaas vol zit. Giesteren reed ik in auto en moest mijn gordel ieder keer lostrekken, zo strak zat het. Ik heb geen pijn bij plassen of zo, maar als het volgende week nog aanhoud ga ik naar de HA voor urineonderzoek. Ik weet dat er geen twee zelfde zwangerschapen zijn, maar ik wil het gewoon zeker weten dat ik geen ontsteking heb.
Ik had ook rare afscheiding, naturel kwark zeg maar. Mijn eerste symptoom was: heel veel plassen en urine was troebel en rook heel sterk! succes, Kaat
Hallo 4xmamma, kan het niet zijn dat je dingen 'op zoekt' als het ware? want de kans is natuurlijk kleiner bij jou aangezien je gesterreliseerd bent toch? Begrijp me niet verkeerd, hoop natuurlijk voor je dat het hartstikke raak is
Ik zoek niets, ik wacht gewoon even af. En over kansen gesproken....................... Je weet maar nooit! Mijn vorige HA zei ook dat ik spoken zie omdat ik gesteriliseerd ben, en dat zwangerschap niet meer voor mij mogelijk is. Mijn gyn zei daarover dat ik kan wel zwanger worden aangezien mijn eileiders zijn dichtgebrand en kunnen zomaar herstellen(volgens nieuwste studie). Als resultaat vorige maand drie posi testen. Jammer genoeg was iets miss gegaan en had ik MK, maar nu weet ik zeker dat ik kan WEL zwanger worden. Ik hoop dat het weer is gelukt, maar ik kijk niet door het roze bril. Of het nu of over een jaar is(hoop van NU), hij of zij is heel welcom. En over 6 dagen weet ik of ik een test moet gaan gebruiken hahahaha
Hoi, hoi Het is nog 4 dagjes. Ondertussen ik heb geen afscheiding, het voelt alsof ik met boter ben ingesmeerd van binnen, verder niets. Ook raar want normaal rond mijn ongi heb ik wel wat afscheiding, mijn temp is nog steeds hoog(37,0-37,2), BM voelt anders en helemaal dicht, borsten zijn zacht, groter en pijnlijk, ben af en toe ligt in mijn hoofd, humurig, moet meer naar wc, veranderde ontlasting(soms dun, soms dik) en vreselijke vreetbuien. Voor de rest alles goed. Maar ondanks dat alles geloof ik pas als ik twee strepjes zie op een test. Alhoewel ik heb nog een middel om te weten of ik zwanger ben of niet. Als ik ongi moet worden komt een slijmpropje uit. Dat is voor mij een teken dat ik binnen 24 uur ongi word. Komt het niet- dan ........ Vorige maand vond ik het ook heel vreemd. 3 posi testen en propje kwam eruit. En ja, hoor MK. Maar ik haal zeker geen gekke dingen in mijn hoofd. We zin het wel. Het is nog maar 4 dagjes.
Ik snap je niet helemaal. Je bent gestereliseerd en wilt toch zwanger worden? Moet er dan niet eerst een hersteloperatie worden uitgevoerd? Pim
Meestal wel, maar heel soms lukt het ook zonder. Bij mij was het vorig maand raak, helaas MK, hopelijk lukt het nog een keer.