Hallo, ff van me afschrijven hoor.. heb vorige maand een vroege MK gehad, had wel bepaalde "zwangerschapsverschijnselen" zoals krampjes veel witte waterige afscheiding.. snel buiten adem zijn vol gevoel(strakke buik) en pijn als ik b.v buk... Nu heb ik al deze symptomen weer en denk nu natuurlijk van nou... normaal had ik dat NOOIT en toen ik zwanger was wel en dan ga je bijna automatisch denken Goh het zal wel weer raak zijn! Maar diep van binnen weet je dat het natuurlijk een teleurstelling kan worden over een week. PFFFFFFFFF word er gek van wou dat ik al kon testen liefs Z
Hoi, Gewoon nog ff 1 week wachten. Hopelijk ben je toch zwanger dit keer. Ik heb ook krampjes in mijn buik en ben sneller moe. Maar misschien hebben we dit altijd alleen nu valt het meer op en letten we er meer op omdat we zo graag zwanger willen worden. Nou we mogen beide over een week testen. groetjes
Hallo, Maar dat is het nou juist was vorige keer ook zwanger met deze symptomen Oh wat leuk jij mag op precies dezelfde dag testen zie ik! Heel veel succes! duim voor ons beiden! liefs
Hoi SUCCES! Testen we gezellig met ze 3. Herken deze kenmerken allemaal! Hoop dat we allen POSITIEF mogen testen! Keep in touch! Groetjes Marjo
nou hier nog 1 dan hahahahhah. had vorige maand ook vroege miskraam en ook de zelfde verschijnselen pffffffffffffffffffffff maar ikmag pas later teste hahahahahah groetjes peggy
hahahah zomaar, ik test gewoonmee hoor, ikhad vorige maand ook drie dagen voor mijn nod getest en was ook positief......... komt goed! groetjes peggy
hahaha met deze postieve vibe moeten we een heel eind komen dacht ik zo en jaja pekske ik zal netjes wachten hahaha Anders vind ik het zo zielig voor je We gaan er voor met zijn allen op dezelfde dag... misschien komen we in het guines book of records hihihi [/b]
hahahahahah dat zou een goede grap zijn.......ik hoop het. ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na miskraam.
Hoi Allemaal Wat een zenuwdagen allemaal. Vorige week getest was Negatief, Vanochtend getest weer Negatief. Word er moedeloos van, ben nu al meer dan 4 weken niet ongesteld geweest (cyclus niet bijgehouden dat maakt het nog moeilijker.. Even wachten tot na de kerst (of van de weekend als ik niet kan wachten) Als ik weer niet ongesteld ben geworden naar de dokter. Kan ook stress zijn zat midden een verhuizing en ben nu 4 weken alweer terug van vakantie en had erg last van slapeloosheid. Overdag harstikke moe dus een moeilijke periode. Ongie voel ik ook niet opkomen, af en toe gevoelige tepels en lichte krampen en last van mijn onderrug maar voor de rest geen verschijnselen van Ongie...... Meestal voel ik dagen van tevoren dat het eraan moet komen en ben ik erg emotioneel. Maar het lijkt of het nog lang niet komt.. Soms krijg ik van die lichte misselijke aanvallen maar vaak denk ik dat ik me dat verbeeld. Pff We wachten af, succes jullie allemaal. Laat het een mooie kerst worden en een vruchtbare nieuwjaar
nou ik weet t ook ff nie meer..vorige keer dacht ik ook datt zo was omdat ik zoveel verschijnselen had en nu helemaal niets dus ik wacht ook maar weer af.. wel spannend zo hoor..
Hallo allemaal, Ik heb 4 weken geleden ook een miskraam gehad, ik zat al in week 13! Nu dacht ik dat ik ongesteld moest worden gisteren ik had werkelijk alle verschijnselen die ik normaal ook heb, buikpijn, bad hairday, chagerijnig, en bloedheet. De verschijnselen zijn nu weer wat minder maar kon niet langer wachten en heb vandaag een test gedaan. Deze was echt negatief. Heel erg jammer dus....Toch blijf ik hopen. Ik heb nl. geen idee wanneer ik nu ongesteld moet worden na de miskraam van 4 weken geleden en wanneer mijn eisprong was of dat ie nog moet komen. Ben totaal in de war en zenuwachtig. Oh, ik hoop toch zo dat ik alsnog positief test over een paar dagen. Weten jullie wanneer je kan testen na een spontane miskraam?
sorry irene, ik zou het niet weten. ik had een vroege miskraam. wel erg trouwens zeg, ben je net die eerste maanden voor bij en dan gebeurt het je nog. klote meis. ik heb wel expres ovutesten gebruikt om zo mijn cyclus in de gaten te kunnen houden zodat ik weet wanneer ik ei sprobg had en dus ook weet wanneer ik ongi zou moeten worden. hier word de buikpijn alleen maar erger en precies ook alleen maar aan de kant waar de eisprong is geweest.........zou het dan ? afwachten maar weer hahahahaah. iedere maand het zelfde liedje met het zelfde refrein hahahhahaha groetjes peggy
Nou meiden voel nog steeds niks! Behalve geen eetlust en als ik eet misslijk! Me urine ruikt anders; sterker en zoeter. Me temp is constant 37,1 Sinds gister af en soms duizelingen! Ook nog steeds meer kleurloze afscheiding! Maar.... ik heb al vaker gemerkt hoe goed je lichaam je voor de gek kan houden! Grrrr.... Hoop dat de me kertst niet gaan verpesetn met krampen en migraine! Bah.... ik haat Groetjes en SUCCES! Marjo
ik heb intussen getest maar negatief dus..en heb ook helemaal niet t gevoel dat ik ongi moet worden..is dat frusti of wat?