Onzeker

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by naatasja, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    #1 naatasja, Feb 6, 2012
    Last edited: Feb 6, 2012
    Ik heb op 29 dec 2011 mijn mirena laten verwijderen, 30e ongesteld geworden had met mirena altijd een cylus van ongv 35 dagen! Huisarts heeft me de pil voor geschreven maar heeft duidelijk gezegt dat deze niet betrouwbaar is in de eerste maand, ze zei dat we alleen gemeenschap moesten hebben met een condoom. Dat hebben wij gedaan alleen is de condoom gescheurd in me vruchtbare periode zo wat ik hier het uitgerekend + toen het condoom eenmaal gescheurd was hebben we ook maar niet meer met een condoom gevreën. Heb de heletijd gevoel van menstruatie krampen steekjes in me liezen en me borsten zijn iets harder ben misselijk tot braken aan toe ( kan bijwerking van de pil zijn) Maar ook heb ik meer honger zie 's avonds wat slechter heb hoofdpijn maagzuur en ben erg vermoeid 's ochtends vaak vroeg wakker terwijl ik normaal een uitslaper ben. 25 januari heb ik bloed verlies gehad, helder rood en best veel leek op een mensturatie 26 januari was dat al minder en in de loop van de dag werd dat bruin roze 27 januari helemaal niets meer!:$ Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik hevige pijn en krijg ik eerst 2 dagen bruin oud bloed. Die pijn heb ik wel die dagen ervoor gehad maar niet op de dag dat ik begon te bloeden, en toen de bloeding over was, zijn de lichte krampjes in me onderbuik ook weer begonnen, in eerste instantie dacht ik aan een menstruatie maar nu ben ik er niet meer zeker over. Heb al een paar testen gedaan maar die zijn negatief, ook heb ik af en toe steken aan mijn eierstokken? Ik weet echt niet meer wat ik hiervan moet denken, kan ik zwanger zijn of zijn het ECHT de bijwerkingen van de pil. Wat ik bijna vergeet, heb ook een plopjes gevoel in me onderbuik?? Sorry voor mijn lange verhaal maar ben echt onzeker.

Hoop echt op een antwoord van u.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo

Als de test negatief is en je weet zeker dat je niet te vroeg getest hebt. Een test word positief rond de dag dat je weer ongesteld word. Dan mag je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. En dat de klachtjes komen van de pil.

Groetjes Ineke

Share This Page