hallo ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan ben al wel zo misselijk en savonds harde buik,en Vrijdag op zaterdag nacht heb ik een beetje bloedverlies gehad maar volgende week moet ik pas officieel ongesteld worden. nu is mijn vraag wat kan het zijn geweest dat ik een beetje bloedverlies heb gehad,maar mijn gedachte gaat toch dat ik wel zwanger ben, want ben ook heel moe en kan veel slapen,en met name savonds veel eet buien maar mijn test gaf woensdag negatief aan! Wie kan mij er iets over zeggen Mvg diana
hey, ik denk dat je zoiezo te vroeg getest hebt... Die bloeding zou eventueel een innestelingsbloeding kunnen geweest zijn, maar ik vrees dat er niets anders opzit dan nog even te wachten... Maar ik duim alvast voor je! groetjes, ikke
Je moet volgende week pas ongesteld worden? Terwijl je banner aangeeft over 2 dagen? En dat je een woensdags hebt getest is ook niet zo slim, want je hebt meer dan een week te vroeg getest ( volgens je banner)
Ikdus je bent je 7 dagen overtijd, wat spannend. Duim voor je! @@ topicstartster : ik denk dat je nog even te vroeg hebt getest meisje, heb je een regelmatige cyclus?
Zo spannend vind ik het niet meer, de ongesteldheid mag nu wel komen. Vind 34/35 dagen cyclus veel te lang En het word vast langer ook nog
Dit is gelukkig pas de eerste ronde voor mij. Maar ik vind een lange cyclus dus gewoon helemaal niets. En jeetje 35 dagen is best wel lang, gelukkig mag je bijna naar de dokter of ga je dat niet doen?
Je eerste ronde en ik hoop ook gauw de laatste!.. Dus je bent net gestopt met de pil als ik het goed begrijp? De eerste 2 -5 maanden na het het stoppen van de pil had ik ook een hele onregelmatige cyclus , varierend van 28 dagen tot 42. Dus ik denk dat je lichaam nog even aan het zoeken is en wat aan het ontpillen is. Ja heel lang, 5 weken. Maar ja niets aan te doen. Jawel ben er mee bezig, volgende week heb ik een gesprek met een arts die mij gaat doorverwijzen naar een gynae... (hoop ik!)...
+ Ja ik weet het, maarja ik zit nu op dag 34 en zo een cyclus wil ik niet, vooral niet dat ik al sinds 18 oktober buikpijn heb. En soms ren ik naar de wc omdat ik denk ongesteld te zijn, maar niet dus. Ik duim voor jou dat je naar de Gyn mag en dat het daarna snel raak is
Nee maar het kan nog alle kanten op meissie, misschien dat je cyclus over een maandje (als je niet zwanger bent, hopen wel offcourse..!) veel korter is als 34dg. Het vrouwelijk lichaam is echt zo iets apart, krijg je soms geen hoogte van, letterlijk Dank je wel , heel lief van je, duim ook voor jou!...