Wat kan dit zijn...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope123, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hallo iedereen, ik ben sinds mei gestopt met de pil en had vrijwel gelijk een nette cyclus van 28/29 dagen altijd. Nu was ik deze maand 4 dagen overtijd en had erg gevoelige borsten dus hoopte natuurlijk het beste ervan...de test was helaas begatief en na gemeenschap op de 4e avond werd ik dan 's nacht ongesteld.
    Ik baal enorm omdat het nu dus geen regelmatige cyclus meer is en ik niet meer weet waar ik wat dat betreft aan toe ben.
    Waarom zou het inees zolang geduurd hebben, heb wel de eerste week van cyclus stress geahd maar verder niet meer.
    Kan het zijn dat het ontpillen nu juist voorbij is en mijn cyclus echt van start gaat?
    Wat denken jullie ervan?

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Bij mij was het na een half jaar ook zo dat ik ineens een cyclus van 31 kreeg ( de 35 en 24 hebben een andere reden). Ik heb mij laten vertellen dat het een soort van ontpillen was. Je lichaam heeft door de pil een aantal eitje "klaar"liggen en na een aantal maanden moeten de eitjes zeg maar uitzichzelf rijpen.
    Of dit zo is weet ik niet zeker.
    Ik baalde ook erg dat ik ineens wat minder stabiel was...

Was de ongi echt ongi,gewoon zoals de andere maanden?

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Was heftiger dan eerst..........

4. Niet meer actief

ik ben na een half jaar van een cyclus van 28 dagen ook 3 weken "overtijd" geweest en ben daarna maanden gaan schommelen . nu zit ik al weer een paar maanden redelijk gelijk tussen de 27 en 30 dagen dus dat is wel goed en 4 dagen is opzich nog niet zoveel. succes en ik hoop dat het snel weer "normaal" is

5. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    mijn eerste cyclus was 42 toen 19 en nu zit ik alweer op dag 35 en nog steeds niets.

kan er ook geen hoogte meer van krijgen.

succes!

esther

Deel Deze Pagina