Hallo dames, Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan dag voor mijn NOD als het goed is en nu pakte ik hem er net bij en zie dit. Is dit de indroogstreep of is er toch een 2e streepje? Ik heb hier overigens geen ervaring mee!
Dit is gewoon een negatieve zwangerschapstest. De urine kleurde de achtergrond geel en waar het reactie testlijntje zit daar heeft het geen gele kleur opgenomen. Dus nu lijkt er een witte streep te staan door de gele achtergrond.
Hmmm dan zal het ook deze maand wel weer niet zo zijn.. allerlei dingen die ik normaal niet heb heb ik nu weer wel maarja.. geduldig afwachten. Bedankt voor de snelle antwoorden!
Nee, dat is inderdaad een negatieve zwangerschapstest! Hopen dat je snel een positieve test in handen zult hebben, meis .
Ja ik heb 2 maanden geleden precies het zelfde gehad ..voelde van alles en toen ook zo'n lijntje ze waren bij mij alleen wel roze paars achtig maar helaas werd toch ongesteld..hoop voor jou dat het toch anders loopt x
Ach ja.. hoop dat het morgen alsnog positief mag zijn en anders ben ik er wel even goed klaar mee. Wat kan je lijf je goed voor de gek houden als ik nu wel ongesteld wordt...
Dit exact. Helaas een negatieve zwangerschapstest. Daarom kan je een negatief resultaat na 15 minuten beter gewoon weggooien Trouwens als de zwangerschapskwaaltjes van hcg afkomen dan had er een duidelijke 2e streep binnen afleestijd komen te staan. Hopelijk snel een positieve zwangerschapstest.