Hoi Vorige week zaterdag (dus anderhalve week geleden) hebben mijn man en ik de meest veilige vorm van onveilige seks gehad : voor t zingen de kerk uit en binnen 24 uur een morning afterpil genomen. Nu was ik in de vruchtbare periode, ben ik tot nu toe bijna alle keren dat we ervoor gingen zwanger geraakt (helaas ook weleens mis gegaan). Nu voel ik me een beetje vreemd (dacht eerst door die stoot hormonen), maar voel echt soms mijn borsten enzo. Anywayz, het zit enorm in mn hoofd dus besloot een testje te doen. Negatief. Tot ik vanmiddag weer keek en ik een heeeeeel licht streepje zag . Ik weet dat je daar niks van aan moet trekken, maar de vorige keren werd zo'n heel vaag streepje bij te vroeg testen vaak een echt streepje op een later tijdstip. Dus net nog een test gedaan en die blijft negatief. Wat zouden jullie hiervan denken?
Ik dnek niet zwanger. Een test aflezen na de aangegeven test is niet goed. Sommige testen woden na die tijd positief terwijl ze eerst negatief aangaven. De kans dat je zwanger was na de morningafterpil lijkt me ook klein omdat je hem binnen 24 uur hebt genomen. Ikz ou er dus op rekenen dat je niet zwanger bent.
Ok dank je. Ik zelf heb de ervaring dat hij alleen maar verkleurt als het ook daadwerkelijk zo blijkt te zijn (ik snap dat ze er geen toezeggingen over kunnen doen ivm hele vroege miskramen), maar heb altijd wel gemerkt dat er dus blijkbaar iets van dat hormoon al zichtbaar was. Anyway, je reactie stelt me wel gerust (hoewel het ook niet het einde van de wereld zou zijn als het wel zo was hoor!
nee hoor, ik had zaterdag (een half uurtje na de afleestijd) ook een streepje (dacht toen al dat het een indrooglijntje o.i.d. was) en ik ben ook maandag gewoon ongesteld geworden. dus denk ook niet zwanger. en anders wacht je gewoon een paar dagen en als je nog steeds zo voelt doe je gewoon nog een testje
t probleem is, wat voor de meesten hier geldt: GEDULD IS NIET MIJN STERKSTE KANT! Haha. Bovendien merk ik dat ik enorm in tweestrijd ben of ik er eventueel blij mee zou zijn (die gedachtes zouden een stuk makkelijker zijn als ik niet zwanger ben, hoewel ik al een tijdje worstel met de gedachte 'wil ik een nr 3'). Anyway, ik vrees dat de enige optie is te wachten. Overigens werd ik de vorige keer volgens mij sneller ongesteld na een MAP.
Even off topic: jeetje Bamjolan: 25 jaar oud en dan al 2 zwangerschappen volbracht en 8 miskramen. Dan heb je het behoorlijk voor je kiezen gehad zeg!