Hii! 4 weken geleden 3e mk gehad bij 5 weken, nu deze test. Tussendoor wel negatieve test gehad dus kan geen hcg meer in mijn lichaam hebben van de vorige keer. Heb het origineel en een beetje bewerkte foto (qua licht) toegevoegd. Zien jullie ook iets of zie ik dingen die ik graag wil zien? Heb geen ovulatietesten gedaan, denk dat ik mijn eisprong op donderdag of vrijdag heb gehad (dus 11-12 dagen geleden). Dank jullie!
Bedankt meiden. Ik was van plan deze keer helemaal geen testen te doen tot 6 weken na miskraam ofzo. Je maakt jezelf alleen maar gek. Gisteren was ik bij de gynaecoloog i.v.m. herhaalde miskramen en die zag verdikt baarmoederslijmvlies op de inwendige echo dus dan toch weer te nieuwsgierig. Wil eigenlijk nu gewoon echt een hele tijd wachten, hopen dat het lukt. Vriendlief gevraagd de testen te verstoppen zodat ik niet in de verleiding kan komen haha!
Ik zie ze! Waarom zou je heel lang wachten met testen als je nu al streepjes hebt? Hoe eerder je weet dat je zwanger bent, hoe leuker toch? Al is het voor jou misschien ook wel spannend, gezien je geschiedenis...
Ik zie ze op beide foto's. Spannend! Ik weet niet of t zij voor je heeft om nu heel lang te wachten. Uit eigen ervaring weet ik dat t niet uit maakt of je nou 4 weken zwanger bent of 8 weken. Spannend blijft t altijd
Ik weet echt dat jullie gelijk hebben maar ben zo bang voor die onzekerheid etc. Bang dat de test toch niet positief is, bang dat ze niet oplopen... Ik weet het, struisvogelpolitiek... kop in het zand... denk ook niet dat ik het vol houd hoor haha! Zo spannend dit allemaal! In elk geval bedankt voor jullie reacties
Ik denk ook wel iets te zien, hopelijk morgen een beter resultaat. En dan duimen op een plakbaby. Ik hoop het voor je. Succes!
Nu net met KV 2v5 getest. Ik denk dat ik best positief mag zijn voor (vermoedelijk) 11 DPO met middagurine... Wat denken jullie?
Ik zie wat op de onderste test (eerste foto) en toch vrij duidelijk een streep op de kv test! En verdikt baarmoederslijmvlies klinkt ook goed! Is je hcg alweer onder de 5 geweest? Dat het geen rest hcg is... (dat heb ik namelijk een lange tijd gehad, zelfs toen ik al eens ongesteld geworden was).
Hi Linky, Bedankt voor je reactie! Na de miskraam heb ik nog een omo witte test gehad. En de miskraam was nog net voor de 5 weken en de testen liepen niet echt goed op, dus volgens mij heb ik niet heel veel hcg opgebouwd toen. Dus dat kan het niet zijn gelukkig!
Bedankt Ik duim ook op mijn hardst! Borsten zijn in elk geval gevoelig en last van brandend maagzuur... Na die drie miskramen heb ik echt zoiets van: kom maar op met de misselijkheid! Geef mij maar alle symptomen die er zijn haha!
Mooi streepje!! Ziet er positief uit hoor. Heb hard moeten lachen om je berichtjes: ga nu een hele tijd niet testen; misschien van de week dan; (2 uur later) kijk deze test! Heerlijk! Lekker blijven testen hoor. Kan alleen maar duidelijkheid geven.
Ik zie zeker streepjes. Spannend hoor! En om je wens te vervullen hoop ik dat je enorm veel last krijgt van kwaaltjes! Zodat het HcG mooi hoog is
Hahahah Bioluun, ik moest ook wel hard lachen om mezelf Na de berichten hier dacht ik tsjah... extra testen verandert toch niks aan de uitslag TigerMom, vriendinnetjes van mij hebben soms weken boven de wc gehangen en ik snap echt dat dat enorm vervelend is... Maar gezien mijn geschiedenis met zwangerschappen heb ik het er allemaal voor over!! Kan nooit erger zijn dat het verdriet van de afgelopen maanden. Bedankt voor jullie lieve reacties!