Dames... Willen jullie even kijken.. Ik ben alleen thuis en ik heb bevestiging nodig... Dacht dat ik ongesteld moest worden omdat ik al aantal dagen kleine beetjes oud bloed verlies.. En heb soms krampjes. Aangezien we aant klussen zijn wilde ik uitsluiten dat ik zwanger was ivm schilderen... Maar kijk!
Zo, een heel duidelijke positieve test! Gefeliciteerd! Volgens mij kan wat oud bloed geen kwaad, sommige vrouwen vloeien licht tijdens de periode waarop ze ongesteld hadden moeten worden maar zwanger zijn. Zolang het niet gepaard gaat met krampen en (veelvuldig) helder bloedverlies.
ik weet niet precies wat voor bevestiging je zoekt... dit ziet er in ieder geval hardstikke duidelijk uit. wens je man maar succes met het verven
Nou.. Dankjulliewel voor de reacties! Ik zal even kort toelichten hoe t zit.. Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil. We hebben toen ook besloten dat we dit jaar april.. Dus deze maand.. Zouden gaan proberen om zwanger te worden. Mijn cyclus was de eerste keer heel lang.. Maar dat schijnt dan niet zo vreemd te zijn.. Iets van 43 dagen.. Daarna werd ie steeds korter.. En de laatste 2/3 maanden zat ie rond op 31 dagen. Ik zou gisteren ongesteld moeten worden. Maar ik had een week eerder al ineens een beetje bloedverlies (oud bloed). En nog geen inlegkruisje vol op een dag hoor... En ook wat krampen, maar niet echt menstruatiekrampen. Maargoed.. Ik dacht.. Shit.. Eerste maand proberen en ineens een korte cyclus.. Wat moet ik hiermee? Nou afgelopen dagen beetje misselijk smorgens.. Maar ging vrij snel over. Dus ik dacht...dat is de spanning omdat ik het toch wel spannend vond zo'n eerste ronde. Maarja.. Omdat ik vandaag dus wilde gaan schilderen.. Een test gehaald. Ik had niet verwacht dat ik zwanger zou zijn omdat ik gisteravond ook wat krampen had. En een beetje een gespannen onderbuik... Vriendlief weet nog niks.. Hoe ga ik dit leuk vertellen.?. En moet ik nog een test doen voor de zekerheid?
Nee joh, die test is hartstikke positief! Voor de leuk kun je een clearblue met weekindicator doen bijv, maar niet omdat je denkt dat hij ineens negatief zal zijn.. Gefeliciteerd!
Nou je vriend mag meteen doorklussen met een babykamer Heb je de tijd om naar een gamma o.d te gaan, daar kun je dan twee kleurenstalen halen (roze en blauwe) en hem vanavond vragen welke kleur het gaat worden (voor de muur van de babykamer)
Hahaha die is leuk! Ga ik misschien wel doen.. Jeetje. Ik vind t nog steeds onwerkelijk.. En ik wordt er ook onzeker van... Als het maar allemaal goed gaat.. De eerste keer proberen zwanger.. Bijna te mooi om waar te zijn..
idd geen twijfel over mogelijk ... Gefeliciteerd !!! Inderdaad gewoon meteen door klussen voor de babykamer
Duidelijk hoor! Dat wordt manlief aan het verven zetten. Gefeliciteerd! Dat idee met de kleurstalen is inderdaad erg leuk!