Nou... Heb net kleurstalen gehaald... Ze heten babyblauw en supergirl... . Ik laat jullie wel weten hoe hij reageerde.. Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties! Ik hoop dat t allemaal goed verloopt en we over 9 maandjes een gezond beebje krijgen.. Het voelt nog steeds onwerkelijk hoor.. En wat betreft dat schilderen.. Ik schilder normaal alles.. Dus ik denk dat we de verf moeten ruilen voor waterbasis.. Anders gaan mn ouders het verdacht vinden denk ik Ben ook nog geweest voor een zwangerschapstest met week indicator.. Maar die hadden ze niet.. Dus misschien morgen vriendlief maar even sturen of hij m ff ergens anders gaat halen..
Zo dat is een mooie duidelijke test Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Bloedverlies (oud bruin) is helemaal niet erg en de krampjes alsof je ongesteld gaat worden ook niet. Die komen van de veranderingen die je baarmoeder nu ondergaan.
Fijn om te horen dat t bloedverlies (bruin)en de krampjes normaal zijn. Maar ik ben pas gerust als we een hartje zien kloppen. Je wordt er ook heel onzeker van.. Van zwanger zijn.. Over de verfstalen...Mijn vriend keek me aan van.. Huh.. Gaan we ineens een andere kleur verven... En toen heb ik t maar verder toegelicht . Hij vond t wel heel leuk.. En ongelofelijk ook