Test gedaan... Bevestiging nodig!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roossies, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou... Heb net kleurstalen gehaald... Ze heten babyblauw en supergirl... ;).

Ik laat jullie wel weten hoe hij reageerde..

Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties! Ik hoop dat t allemaal goed verloopt en we over 9 maandjes een gezond beebje krijgen..
    Het voelt nog steeds onwerkelijk hoor..

En wat betreft dat schilderen.. Ik schilder normaal alles.. Dus ik denk dat we de verf moeten ruilen voor waterbasis.. Anders gaan mn ouders het verdacht vinden denk ik ;)

Ben ook nog geweest voor een zwangerschapstest met week indicator.. Maar die hadden ze niet.. Dus misschien morgen vriendlief maar even sturen of hij m ff ergens anders gaat halen..

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Duidelijk !

3. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Dat is een leuk idee met de kleurstalen :) Gefeliciteerd!

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Zo dat is een mooie duidelijke test :) Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Bloedverlies (oud bruin) is helemaal niet erg en de krampjes alsof je ongesteld gaat worden ook niet. Die komen van de veranderingen die je baarmoeder nu ondergaan.

5. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat t bloedverlies (bruin)en de krampjes normaal zijn.
    Maar ik ben pas gerust als we een hartje zien kloppen. Je wordt er ook heel onzeker van.. Van zwanger zijn..

Over de verfstalen...Mijn vriend keek me aan van.. Huh.. Gaan we ineens een andere kleur verven... En toen heb ik t maar verder toegelicht ;). Hij vond t wel heel leuk.. En ongelofelijk ook ;)

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh, wat zal dat inderdaad een verrassing zijn! Gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina