Linda heeft dit onderwerp geopend op het vruchtbaarheidsbehandelingen-forum. We hebben handtekeningen nodig, zodat misschien in de toekomst er 6 IVF-behandelingen vergoed worden! Willen jullie, als zwangeren, ons helpen zodat het niet bij 3 vergoedingen stopt?! Alvast bedankt en geniet van jullie wondertjes! (nu komt de kopie van Linda's verhaal) Liefs Loesie Hallo allemaal, Er zijn nogal wat verschillen in de vergoedingen en behandelingen voor mensen met een kinderwens bij de regering en de zorgverzekeraars. Wetenschappelijk is aangetoond dat de meeste kans van slagen ligt bij 6 behandelingen,toch worden er echter maar 3 behandelingen vergoed via de basis verzekering. Tevens is er nu bij de regering een beleid die zegt dat er meer kinderen geboren zouden moeten worden als tegenwicht van de "vergrijzing" waar we inzitten. Wij willen een reeele kans om daaraan mee te werken en die reeele kans zit in 6 behandelingen! Steun ons bij onze aktie en zet je virtuele handtekening! Tot nu toe zijn er ca. 1200 handtekeningen gezet. We hebben ca. 12.000 handtekeningen nodig! Stuur de link van deze site AUB naar Uw vrienden,onvruchtbaarheid treft 1 op de 6 stellen in nederland,als U er zelf niet mee te maken heeft,kent U wel iemand in Uw omgeving die U hier enorm mee kan helpen! Alvast bedankt! Zet je handtekening op de volgende site: http://www.axci.nl/axci/index......mp;id=1088 _________________ Groetjes Linda
gelden digitale handtekeningen wel? ik vind het ook een goede actie helaas zal ik daar mocht het ooit gebeuren geen gebruik meer van kunnen maken heb er al 4 gehad... maar zeker goed voor de meiden die in de toekomst ook ivf nodig hebben!
Daar ga ik toch vanuit, dat ze gelden! Iedereen vult een naam in, het is niet anoniem ofzo... Zou het niet zo zijn, dat ze kunnen zien dat je er 4 hebt gehad en mocht het erdoor komen, je er dan nog 2 vergoed krijgt?! Als je een rustmoment neemt, dan gelden de pogingen die staan toch ook nog?!
Ik heb getekend. Goed initiatief! Ik hoop dat het werkt en dat er meer behandelingen vergoed gaan worden.